Wednesday, September 30, 2009

гарчиглахгүүээ

сохорсон биш завшав гээд ажилгүүчин нэрээ урдаан бариад цэнгэлдэээд авав...
энэ улсад байдаг монгол караокед оров....ёооо минии тэр онгирцон хөөрцөн байгаагэээ....бүүзэгд....дараа н ичихшиг...
ууж идэхэдээ уургын морь шиг гэж үнээр би тэхүү

хурдан хурдан уугаад, хурдан хурдан дуулаад дуулаад явчии гэжииснээ санажаагаан,,,тэээл тас...хохо
онгирцон гарчин "амалсан хайр"-ийг дуулжиихиимааа....ёоо....би амжихууу,,,,ичээсээ
өө тии цайныы ганц "унаган хайр"аа мартааск...харин "учралын эгшиг"-ийг дуулаадиисанууу, дуулах гээд хайгаадиисануу сайн санадаггүүм тэр хэсгийг.... уг н бас "уяхан цэнхэр хавар"ыг пиенор хоолойгоор дуулах байсиишдэээ....даанч онгироод хөөрөөд юун уяхан цэнхэр хавар мавартаа
тэхдээ гоё  байсоон....найзуудтаагаа монголд караокеддог санагдаад...нээх гоё...
тээд маргааш н онсэн явсан...тэнд очиж 2хүүхэнтээ 3уулаа нүцгэн биеийг алдаршуулсан...
монголд гаид хиижиихдаа өвөрхангайн цагаан юу билээ нэг тиим газар жуулчны баазад жапан жуулчидад зориулсан нэг тиим юманд оржиисноос өөр оржоогоогүү би ч их л нүцгэн биеийг алдаршуулав....тэрүүгээр ч хэрэндээ л өөр өөрсдйигөө алдаршуулчих гэсэн хүүхэд хүүхнүүд дүүрэн... саунд бол монголд нүцгэн биеийг алдаршуулж л байсан л даа

тээд тэнд3уулаа саунд н суухиимаа...тэгсэн нөгөө2 байн байн "пии паа шатлаа халлаа" гээл гарч гүүгээл...намаг "чи юуун тэвчээртээиин" гээл...би тэгсэн тиишдээ, мань н гүргэршдээ ухааны юм бодцоон онгирчоон гүриизиигаад ухаа алдахжиидаг байнш....күүээ минии энэ онгироо зан уу...хаха
тээд явж явж буцаж токиод ирэд нөгө монгол холны уланбатар гэдэг газар н очив..тэнд очиж бас 3н бээр ууж аваад, шөл мөл идэж аваад тээд цүкүба явав. 
цүкүбагийн 1 чи нээрээ аймар юмаа л гэнэ...аргаггүйл, гараад 3хоног алга болчихоор тэгж хэлкүү юүүкхэв...зайлуул... тэгээл би үнэнээ л хэлсэн,,,би харин онгироод тээд тасраад нтр гэсэн чин чи нээрээ аймар онгирдог тэ гэдэг байнаш...надаас яаажиисан ч тиим инэрг гарахгүү гэдэг байнш...
тээд юм хумаа аваад гэртээн ирэвээ гэж...өө тиин...хариж явтал нэг хүн ибараки явии гээд,,,тэнд намааг ажилд оруулахиин гэнээ...зо гээд дагаад явсан чин машинд ёстоо үхтэрээ унтдаг байншдээ...тэгсэн очсоноо иим охин байна...ажил гарул хэлэрээ гэнэээ...хаха...цайны хүхэн болгох гэжаагаамуу хаашааиин...царай зүсийг н харуулжаагаад.... 
юун ибараки,,,тэр ибараки н тэхдээ манаи бригадаас илүү ойрхон гэсэн,,,ниислэл хүрээтэй...
би хэд хоног ууж идээд зугаацчихсан чин ниислэлрүү аймар дөхмөөр болоод, гэртээ ирсэн чин нээх сумын төвөөө,,,ёооо бригад баг тэхүү
тэхдээ би байнааа өнөөдөр ажилд орцон.... би мангар нүүрнии буянтаа,,,гээлүүү...хохо
фитнэс биш...их л намбаасан ажил....хурдан мурдан гүүхгүүү....харин минии бичгийн хэв л их засрахиим шиг байгаам....

5дах юмуу 6дахаас дахаад нэг ажилд орж магд...тээд завгүү гоё....тээл бөөн мөнгө...ёоо....асар баян боогиируу айн... тэхдээ 2ажил хиихүү гүүюүүү...бөөн бодол,,,тээл ядарчуул өнөөө бөгс тээл асуудалдаад унуул гэцүүмдаа

ёоо тэгсэн чин хумсаа авах болчоод бүүр хайран санагдаал суугаад байна...сая ажилгүүчин байх зуур хумсаа ямар сайхан ургуулж авлааа....хайран хөдөлмөр
иим гоё ургацан байхад.
би тэхдээ гоё авч чадаагүү...уг н амьдаараа бол энэнээс гоё байгаам.(хаха...энд бас онгироо зан явжиина)
 хумс гар н гоё байх лаг гоёооо...би угаса гарандаа мангар дуртаааг хэлэхүүү...монголд нэг баардаад явжиихад нэг удаа бүлтэртэлээ гоёчихсон үнэн гоё охин, тэгсэн гар н ёооо юуу бээ???? халтар,,, хумс н хиртээ нтр....








3 comments:

Anonymous said...

үнэхээр онгироо сагсуу хүн болтой. өмнөөс нь ичив.

bultereech said...

хэхэ...

Anonymous said...

DAVK: Ene neree bichideggui hun chiii fan u?