Wednesday, October 21, 2009

утас дугарав

гайхамшигтаа...минии сэрүүлэгэн утас дугараад би сандараад л
-байна уу
.................
-байнаууу
-аа байна
-хэн бэ
-баяраа байна
-ямар баяраа?
-ямар гэхүүдээ, баяраа
-юуугсэн үгийн, ямар баяраамбэ? би танихгүү байнашд
-за байзоо ямар баяраа гэхүү...
-засссс......
диид диид диид....утасаа тасалав....би
тэгсэн дахиад залгажиин
-байна
-би монголоос ирсэн юмаа, тэгээд улздиимуу гээд
-харин ямар баяраагаа хэлээч, би чамааг яааж танидиин, санахгүү байна гээд байхад
-би бас юу гэж хэлэхэ мэдэхгү байна...монголоос ирээд утаса асаагаад харжиисан чин иим дугаар байхаар н
-ёоо, за тиимээ тиим...тэгүүл тэгээл аан, танихгүү хүн байсиим байна гээл наад дугараа устгаал дуусаам бишүү...минии утас дээр лав чинии дугаар хадгалагдаагүү байна
- чи яасан харгисийн...
- өөр тэгээд яах гэсиин?
- чи хаана байдиин?
- за би одоо чамд хаана байдаг юу хиидэгээ тоочихуу?
- гүүээ, би санах гээл ...чи багануурынх уу?
- гүүчш
- эсүүл хаварын баяр дээр танилцсиим болуу
- би хаврийн баяр дээр хүнтээ танилцаагүү
- яааж мэджаагаан?
- юу яриад байгаан, би хүнтэ танилцсан танилцаагүүгээ мэддиим байгаздээ
- хөөе хөөе, би урд н 090-тэ дугаартаа байсиин..
- тэгэд юу гэж?
- тэриигээ гээчээд симээ сэргээлгэхээр паад гээд бүх дугаар орчдиин...
- өө тэгдиимуу...тэгээд?
- чи боогиируу мөн үү?
- биш, заза чи энэ дугаар дээрх хүнииг танихгүүм байна гээд устгачих за, за буе гээд би утасаа таслав.
нэр мэрийг хэлжиинлээшүү...хэниим бүү мэд
монголд байсан бол ангалзахгүү юуу,,,даанч энд аймар юм байналэээ...эртүүр нэг аймар ах яриад айлгасан...энэ хүүгийн хоолоо н овоо шингэн байсан тул би томорсон хэрэг...хахха
тэр ах яриснаас хойш айгаад эрчүүдэд нүүр өгөхгүү байгаа,,,нэг л эрд харин нүүр өгөөд манаад ирж бээр уугаад явсан тал байгаа...тэр зайлуул номыын хүү....айхиим байхгүү...хохо
монголд нээрээ нэг гар мэссэждээд би ч ангалзаал, мэссэждээл байлаа, утасддаг боллоо, дара н уулздиим байгааз.... тэгсэн муу гар чин ажлиихаа мэстиыг ашигласан байгаамдаа....
мобид ажилдаг гар, байж таараад бас надтаа адилхан он сар өдөр төрсөн гар байдиин... тэгээд  сар өдрийхөө дугаарыг авии гээд харсан чин тэрийг н би авчихсан байж таараад тэгээд холбогдсон байгаамдаа...зэвүүн юмнууд....тэгээд тэрэнтээ уулзсан биш хамт ирсэн найзтаа н жог ургуулаад, удаагүүэ зайлуул 1сар өнгөрүү явалдсиим байна...хохо...
гаагүү хүү байсииш уг н...даанч хүсээгүү байхад хүсээгүү юм хиилгэх гээд болдоггүү бордоо захирагдснаас болоод салсиим гэдэг....дараа н тэр хүү нэг банкны нэг салбарын нэг захирал болсон гэсэн....захиралын авгаа болох байсан байлаашдэээ,,,,хайран юм гэсэн....хахахха
хаха,,,би ёстоо далиигаал бичиж өгчиинаа,,,
данх цай өмнө н байсан бол бичээд байхнээ..даанч цай алга,,,цай уухаар явав..гэж...хохо

1 comment:

Тэмээчин бүсгүй said...

Миний утас ерөөсөө дуугардаггүй ш дээ хэ хэ хэ. Дуугараад Монгол хүн байвал бөөн баяр болох байхаа.