Thursday, June 24, 2010

хэхэ,,,овоо муу гаруу

-chinih u bile
     - sasori1105
- wahahaь, chinih umu,  yamar aimar nertei
 hahaha sasori bhda yahvde
     -sasori bizdee bi chini
hahaha
 aimar
гэжииснэээ жоохон бйажииснаа чиний болон нөгөө хэний блог нэг их сонирхолтой бишийшдээ гэнээ...хахаха.
танид сонирхолтой болгохыын тулд би юу бичүүл зохилтой вэээ??? хэлж хайрла...
таныыг би уйдаамааргүү бйана...би танид зориулж энэ блогыыг бичдэг билэээ...хаха...:р


 анхныы тэмдэглэл дээрээ:
завтай л хүнийг ийшээ ороороо гэж зөвлөх байна шүү. тэхгүй бол тэр алт мөнгөн цаг чинь шал дэмий үрэгдийшүү. миний л өдрийн тэмдэглэл мөн хүн амьтан муулах орон зай...хихи
тийм болохоор ийшээ орж ирээд нээх шинжлэх ухааны гоё сайхан нээлт, хэн нэгний ололт амжилт гэсэн юм олж уншкү л болуу ....гэсэн билээ би...

ёстой гай л бйана, гамбир л байна...
дэмийшүү Дэмбэрэл цагдаад хэлийшүү...
бариишүү барианыы шилэнд чихиишүү...

ингээд орйод хэн нэгний ачаар сэргээд бйах юмсан...:р
бүүр нозоороод нойр хүрээд суужиисанг хэлэхүү...
сэргээд сайхан болчлоо...хэхэ

анхаарал тавьсан танид баярлалаа...:р





No comments: