Saturday, July 17, 2010

хипооп танааа

таныы уран бүтээл олз омог ихтэ юуу...
би ч төрөл жанар голохгүү янз бүрийн уран бүтээлд сэтгэл зүрхээ харамгүү гаргасаар л явна...
танай улсыын наадам гээч баярын үеээр манай наран улс явах хүнүүс явдагаа явцан уу...

заасс,,,ангалзах яахуу...
нээрээ манидаа зүсмэл билүү хэрчмэл билүү тэр боорцогийг, хорвоогооор нэг хүн амьтанд би явах гэж бйагаа гэж зарлаж, дайвар дайлганд дарагдчихалгүйгэээр, 1 уутыыг аваад ир зао....
яаа би ямар мундаг өгүүлбэр биччихвээ...угсармал, байц гишүүнт өгүүлбэр аи...хахаха
чимуу ойж уншжиинауу??? пацаанааа...:р
авчрахгүү байсан ч болнолдоо...би тэрийг идлээ гээд таргалахаас л биш...өөр яаав л гэж....ааая тунирхаа шаасан...:р
чамдаан яааж утасныы дугаараа өгч холбогдох талаар энийг бичиж дуусгачаад үргэлжлүүлж боднооо...
гол н энэ писи-нээс мснжэр ордоггүм..орлоо ч дандаа онлаин хүнүүс н харагддаг...оффлаин хүнүүсрүү бичиж болдоггүүм...би чиний аидиг цээжээр мэднэ ч гэж юу бйахав...хэхэ
чи бид2ийн он бйах цаг н зөрөөд бйадаг...
за бодиии бодиии...яаах талааар

1 comment:

Davk said...

honey oird manai ajiliinhan butsaad bga sh tee. zusmel zergiin booviig avch yvahaar japanchuud bn. haygaa pass me.