Sunday, August 8, 2010

би хайлжж урсаж бйана

анх удаа би гадаааныы халуунаас болж хөлөрч бйахыы... энэ муу 2 бүлцэн нүдэндээ итгэхгүү, толинд хүртэл харах шиг...
мангар халууныымаа....
цүкүба-гийн нэг, нэг өдөр уулзий гэхээр н гадаа халуун бйанаөө,,,мани чин хайлж урсаад хэрэг алга...гармааргү бйана гэсэнчин
чи хөлөрдөг бйасиимуу гэжаагаам чин...
би нээрээ ёстой хөлдөрдөг гэдэгээ энэ жил л мэджиина...сониймааа...яаагаад хөлөрдөг болчиж байгаам бол
яджиихад дугуй унахаар бүр аргаггүй биздээ....
ар нуруу дагаал хөлс урсааал,,,,2мөөмнийй дундуур урсааал...
тэхдээ цаачин цаагуураа баярлаад бйана гэжииишш.... өөхөн давхрага хайлаад мани ч тураад, утгааа олжоогоо бйахдаа гэж бодож модож нтр...
тэгсэн үхсэн баасаарааа.....пэмбиигэээл өмд мөмөндөө чихчицэлдээл,...хэвэндээ....бүр харинч унгааал,,,найгүүмаа, би нээрээ
унгас н ямарч үнэргүү...хий алдаал бйахии...
хахах....хөлс унгас гээл биенээс гарч болох болгоныыг бичжиинаа....:р
одооо баас шээсээ бичнэээ...хохо

гүүнээрээ гадуур явжиихаар хүнүүс туранхай гэжжжжжжжжжжжж....атааархаж үхмээриииииииии...
тэгсэн хэрнэээ их идэхиййггг н харахааар бүрррррр атааааррррхмаар...дураакмарууд яаахаараа тийм туранхай бйадаг бйанаааа...:р
би тэгсэн нэгийм идэх гэж
за бйаж одоо хэд болжинауу
хэдэн цагийн өмнө идлээ
юу идлээ
энэ чин хэр илчлэгтэй билээ гэээлл...үнэн тамтаййййййййййй
аа заримдаа ч гааййлиина гээл шөнө орой хэдэн цагт ч хамааагүү идэээл хаячдиии...гайлииинаа....
яаа тэхдээ л таргалттааа тэмцэхгүү бол....30 гарчихаар тэгээл тогтчихоод, ихсэнэ л гэхээс багасах н тун багыым гээдиихиии...
мани шиг газартай тэнцүүдүү хүн бол...

No comments: