Friday, April 22, 2011

Өнөөдөр

ёстой мундаг хичээлд сууваа...
аая лаг ойлгоод байгам шиг чухал царай гаргаал суугаал бйалаа суугаал бйалаа...багш н ч ёпон аангил хольж хутгаж яриал, эцсийн бүлэгт "хүүе сая сүүлийн хэдэн минутад яг юу тохиолдов??", "юу болоод өнгөрчөв" гээл дуусах шив...нэг мэдсэн чинь л бөөн үсэг тоо,,,самбар дүүрэн юм...
жич: би унтаагүймшүү...би харж суусаар л ойлгоогүүүм... автобусан толгойтой би ч ухаан муутайм бйахаа....ииии ииии иии
самбар дээрхийг "чимбай" гэгч н хуулж аваад гараад ирсэн....гэрийн даалгавар өгсөн....хэнэээр бодуулдийм билэээээ... монголд бйасан бол хажуугийн орцныы Болдоогоор бодуулах гээд явжийхгүй юу...:р
Болдоод би бөмбөг яааж шидэх, бас хоёр алхамт шидэлтийг зааж өгсөн болохоор намайг гуйхад лав гүү гэхгүй л байх...какака

тэгэнгүүт н дараагийн паар бас тэр ангид байсийн уг нь. Шууд түүхий загас \сүши\ идэхээр явцан....гайлийна... гэдэс өлсөөл юм ойлгохгүй байх шиг бйана нтр....хохо

түрүү долоо хоногийн баасан гаригт
энэ сургуулийн монголчуул Ханами \Сакүрагийн модныы дор сакүрааг харангаа архи уудаг бичигдээгүй хуулийг ингэж нэрлэдэг юмшиг бйагаам\ болно нтр...гээд...би ч хөөрөөл яваал очлоо...мах шаржийна\гахай, үхрийн\...сонгино арилгаж хэрчиж бас шаржийна...гэрээсээ хүнүүс чанасан будааа авчиржийна...дэлгүүрээс ацарсан кимчитэйгээ холиж хутгааад сайхан идэжийнаа...зураг мураг авахуулаал... идэлт бол тэр чигээрээ босоогоороо...
тэгсэнээ гэнэт хүүе тйишээ сууцгаая бариии....ууя нтр болоод бээр, архи, ёпоныы жимсний архи гаргалаа...би бээр уулаа,,,би архи уулаа, би хөөрч эхэллэээ,,,би халаж бйалаа...би онигоо яриж бйалаа...................................................................би гэртээ сэрсэн... ийм л каадр бйана...
ёстой аймар юм бйаналээ....дахиж л Сакүра харж архи уухгүйм билээ...хохохо
маргааш н өдөржин унтаж бйагаад орой н гараад Токио орж архидсан... токиод болохоор цэцэг харж уугаагүй болохоор тун сайхан согтолттын доож таарсан сайхан уултаан болсон...:р

цагийн ажилд орох гээд яваад очлооо... талх шардаг хэрчдэг хэсэгт ажлийшдээ...халуун шдээ..одоо бүр гадаа ч халуун болно..тэхээр бүр л хэцүү бйахдаа л гэнэ.... "аа би хйинээ" гээл бйалаа,,,,"аанхаа би хийнээ" л гээл бйалаа
тэгсэн чин за тэгүүл видёо үзэнгээ энийг хийгээрээ гэнэээ.... тэгсэн яааав 35н минут тоо бодуулчдаг гэжийшшшш.......
жирийсэн олон тоо тасаралтгүү нэмүүлж хасуулаад ёоооо....
талхныы цээхэд ажилд орох гэж хүртэл тоо бодох юм гэж хэн бодоождээ...хахахха
муухай цэвүүн цаг болсон байнашүү...:р
гүү тэгээд намайг гурилныы харшилтай юу гээд бйасанг яаана....тэгсэнээ л тоо бодуулааал
би лав баахан гурил, талх л тоолох юм бйахаадаа....хахахха
оое тэгсэнээ...за энэ тооны хариуг чин хараад тэнцсэн эсэхийг буцаагаад хэлий гэжаагаам шүү...

тэхдээ л математикийн багшийн хүү надаа сайн бйагаагүй бйасан бол би математикдаа сайн л байх бйасан бйах...даанч хадам аав бэрдээ зөөлхөн хандаад бэрийг алаад хаясан бйагаамшдээ...гээдүү....хахахаха



No comments: