Thursday, July 21, 2011

Агаатаа уулзсан нь

Атгаалжин санаа өвөртөлж нэг цагийн ажилаасаа чөлөө авчаагаад Агаатайгаа уулзчихаж бйагаамчин...нөгө нэг цагийн ажил нь маргааш н өглөө н 6гаас..
Ажилдаан бол явсаан явсан...согтуу бол биш байлаа...эрүүл ч бас биш...нойрмог ч юмуу?? мээдкүүү...урьд өдөр н Агааагаар хэд хэд унтараалгасанаас болоод бүүдийсэн юм болчийм бишүү би....хаха
цагийн ажил уг н өглөөд завгүйвтэр бйадаг бйасанчин сургууль амарцан чин тэр хавийн оюутнуул тарцан болтой...завтай болж таараад,,өглөөний ээлжнийхэн жорлонгоо угааадаг болчдыын....
бүгд маниас сэнпаи /надаас түрүүлж ажилд орсон нусаакуудыыг ингэж хэлдийм байналээ/... эртүүр бүр 3н ч удаа дараалалж дэлгүүрийн дэд даргатай гарч таардыын... маайр тамтай... сайн хүн, сайн ажилчин болж харагдах гэж би тэнд ухаанаа барж гүйцжаагаамчин...
тээл өнөө жорлонгооо мөлийтөл н угаана.... хэрэвзээ би эртүүр энэ блогт оруулж бйасан хэд хэдэн удаа араанкддаг "Жорлонгийн бурхан" дууг сонсоогүй бол жорлонг угаажаагаадаа гөөмөн дургүйрхрэх бйасан бйахдаа...
одоо бол майр дуртай.... "за би жорлон цэвэрлэгээ хийчээд ирий" гээл майр дуртай алхжаагаамаа...ёоф ёоф гээл...тээл цэвэрлэнгээ толинд н өөрийгөө хараал...би нөгөө дуун дээр гарчаагаамшиг хөөрхөн болжоогооо байхдаа гэээл боддыы...ааахахаах...сайхан Маадлэн оОлбраит биз? би ...ккк

за бйаз юу бичихгээл жорлон бичээд бйагаа билээ??? ингээд урд н наяйиим оршилдчихоор яг бичихгэснийгээ мартчдиймаа....лол
аа"""""тйишшдэээ...тэээд сая тэр согтуу эрүүл н мэдэгдэхгүй өглөө би гүрийгээд жорлонгооо угаагүй гэдгийг л бичх гээд бйасаншш...үнээр Маадлэн оОлбраит юмаа би
би гүрийгээл тэрүүгэр өөр юм хийгээл яваалийлаа...
хамт гарсан залуу бас гүрийгээл өөр юм хийгээл бйана..тэгсээрэээн бйагаад жорлонгоо цэвэрлэлгүйгээр дараагийхааа ээлжинд ажилаа хүлээлгээ өгцөн...
хаа нэг иймийм бйахшшш...гайлийшш...ямар өглөө бүр дан ганц Бүлтэрээч л жорлон угаана гэцэн бйага биш...тэр муу Самура угаавал угаахааршдээ...хүн наана чин согтуу эрүүл н мэдэгдэхгүй арайчүү кассныы ард зогсжийход нтр...гээдүү

тэхдээ л би ч гайгүйэээ Агаа нээрэ үнэн сайхан Маадлэн оОлбраит-аа....:р
асчаагаа лааг эрхий долоовороо норгожоогоод чимхихээр фисфисс гээл унтардагдаа....манийг бол туж тээл унтараагаастай... би новшороол....нөгөө муу шүлшлэгдсэн лаа заримдаа гол н улаан чигтэй хиншүү гаргаад бйадагдаа..тэрэн шиг гүрийгэээл хиншүү үнэртүүлэээл яваалийлаа...гээдүү...хахах
ингэжаагаам жишээ нь1:
болзоондоо Агаа хоцорсон..тэхээр н тэр хавиар дэлгүүр хэсжйилаа...тэхтэл
А: хааныына?
би: явжийсан дэлгүүрийхээ нэрийг хэлсэнчин...
А: тэр гэж хэлээч...тэр гэж хэлээд байхдаа яаадий.
фишшшшшшшшш

жишээ нь2:
агаа ирлээ...хамт дэлгүүр хэслээ...харин хаа очиж Агаагийн буянаар ёстой гоё гуталтай болсон....тээл
би: тэр гуталаа барьчаал бороонд яаадаг бол? өмсөж болохгүй л байх тэ?
А: көөёрдөө ямар усны гутал авчаагаа бишдээ...
хахах....ёооо...энэн дээр ёстой үхтэрээ инээсэээн...:р
фишшшшшшшшшшш

жишээ нь3:
бороотоод миний хөл сандаалнаасаа гулсаад би хальт бүдэрч унахыыг алдаад...байжйисанчин
А: яаав? зүгээр үү...хумсаа хугалцан уу?
Би: өө тйим бйанашдээ... заза нэг газарлуу оржоогоод гуталаа өмсий нтр мнтр
тэгэд явжаагаад нэг дэлгүүрт явжийхадаа
би: ёоо хөл, хумс нтр гэсэн чин
А: көөёрдөө би хэлээгүй бйасан бол хумсаа хугалсаныыгаа ч анзаараагүй байсийм бйажйийж...  хаха...үнэн фишшт фишшт тэ..:р

жишээ нь4:
би бүлтэрээл... ёоо аангил хэлийг яааж сурахуу... уг н нэг хэлийг сурциймчин...хоёрдох хэл амархан л гэхйим гээл бүлтэржийсэн чин
А: аа тий...нэг ёпон хэлийг бүр сурцан тэ? мундагийн...
фишшшшш фишшшшшшшш.... би гүрийгээл...түхх...сурцан л гэж хэлийшдээ...гайлийна..гээл....хиншүүтээл...ахахха

жишээ нь5:
сониймаа...минийй каарт болохгүйм...сая болохгүй болхоор н бэлэн мөнгөөр төллөөшш..гутал авахдаа
А: тээл питий өрөвдлийн юм яриадийгаачч....
фишшшшш фишшшшшшшш...кккк

гээд тоочуул нэмэх хасах хязгааргүй....хязгааргүй
ёстой л цүнхээрээ бууджиймааар Агаашдээ...:р

би нэг ийм хүнтэй л болчихмоор байхийй...
манийг ч ер н фишшстжийхад тун гэмгүй... тээл нэх том толгойлчоол....хавийн малгай таарахгүйг яаана... бас малгай их голнооооо.....өөөрөө аймар толгойтойм байжиййж....

малгайныы оронд ямар үг орж болжийнаууу??? бодоввв...ккк



No comments: