Tuesday, August 16, 2011

Солгой гартнуудын олон улсын өдөр болж өнгөрлөө гэнээ


Солгой гартнуудын олон улсын өдөр болж өнгөрлөө

эртүүр хэдэн хүнүүстэй хоол идэж суухад солгойгоор савх бариснаас хөөх чи солгой юмуу гэснээр миний солгойний тухай яригдаж, тэээл би :
зарим юмнуул аймар гомдмоор байдиййшшш....жишээ н ногоо арилгагч байна....ганц баруун хүнд зориулсан...би барихаар ир н нөгөө тийшээ харчдаг...:р \одоо харин аль алинд н зориулагдсан н элбэг байдаг бйах тэ\
бас зарим шанаганууд байна: асгалгүй хийлгэх зориулттай амсарыг н гурвалжилчихсан шанага бйадагдаа...бас баруун хүнд зориулсан...би барихаар нөгөө амсар н нөгөө талд н гарчихна...яаажийгаан тэ?? мааййр гомджоогоомчин..... би тэгээд баруунаараа ус юүллээ гэхэд тэр гурвалжилчихсан амсаршиг юм бйасанч байгаагүй ч асгажаагаамчин.. гэж мэгээл яриадийсан чин олон улсыын өдөр нтр болсон бйана....
би бүр бүдэрч унахадаа хүртэл солгой өвдөгөөрөө унадийшш...
эртүүр нүүрномондээр сэээгсийн бйарлал хүртэл солгой гэж бичиж нтр жаал мээкээдэж билээ...:р
халуунд юм бичихээр бичсэн юмаа араас н арчаад гар мар сайхан заваарчаагаамдаа...:р
харин ширээний тээнис тоглохоор солгойгоороо аркитаа барихаар:  чи солгой юмауу? яаагаад солгой гартаа аркитаа бариадийгаан ? нтр мнтр гэхээр н :
аан чамтай харин солгойгоороо тогложийнаа...баруунааараа бол бүрч аймаршдээ....гэж мэчдий...какака
хаа очиж харин гитаарыыг баруунааа тоглодогшүү...:р аая лаг мундаг тоглодог тэ...:р
харин тэр бууж мородоходоо
буурал аавыыгаа... гэдэг дуучин ёстойй тас солгойгоор тоглоод дуулдаг дуучин байжуулээ...


No comments: