Monday, January 28, 2013

зүүд

 
хөөрхөн дуу. дуртай
үгээ яг яааж хэлж амжаадийна.. би ёрөөсөө өгнүүдийг н хэлж амжихгүүүм..:р
 
 эртүүр ёстой сонин зүүд зүүдэлсэн...
нэг эгч, тэгээд манайд дэээр үед бйадаг бйасан эгчийн хамаатныы охин бид гуруу гэртээ бйажийсанчинь манай хаалганыы цаана юм дугараад байхгүй юу
тэхээр н би гүйж очоод  хаалгаа нээсэн чинь нэг эмэгтэй нэг цүнх шиг юманд хүүхдээ хийцэн, их л ядарцан эмэгтэй
тэхээр н гэртээ оруулаад,,, бүр яг бид нар амьдардаг бйасан тэр бйарныы гал тогоо байсааан,,, зүүдэнд их тод байсан
тэгээд тэр эмэгтэйиид хоол цай өгөөд байжийсан чинь нөгөө эмэгтэй чинь босож ирсэнэээ
нөгөө эгчийн хамаатан бид 2 хоёр талд  н байжийсанчинь, надад хүүхдээ өгсөнөөөө. " чи миний хүүхдийг ав, би чамд өгмөөр байна" гэж хэлээд над хүүхдээ өгчөөөд өөрөө манайхаас гараад явцан...
тэгсэн би нөгөө хүүхдийг н тэврээстэй цонхоор араас н алга болтол н харсаан.. нэг тийм махлагдуу боровтор дунд насныы эмэгтэй байсан...
тэр цонхоор харагдаж бйагаа өмнөх зам мам бас яаааг бидний амьдарчийсан тэр бйарныы цонхоор харагддаг тэр бүх юм яг байсааан...аягүү тод
тэээд яаахууу ийхүү гэсэнчинь...
Одноо бас бйагаад байхад чамд өгсөн юмчинь гэжийна эгч..
тэхсэн эгч бас: чи одоо цагийн ажил мажилтай завгүй яааж өгсөнөөө гэнэээ
тэхсэн би цагийн ажилтай үед н та хараад, бусад үед нь би харнааа,,,Одноод өгч болох л бйасан.. тэхсэн бйатал над өгсөн юмчинь.. гээл
тэр хүүхдийг аймар тэврэээл,,,
тэхсэн өнөө хүү 3,4н настай болцон байсан..
лааг хөөрхөн хүүү... боровтор хүү.. бодуул нөгөө жинхэнэ ээжтэйгээ төстэй нь тэр юм бйалгүй
би тэр хүүхэддээ лааг хайртай болцон.. тас тэврэээд л царайг н нэг харад л, тэгсэнэ тэврээд л...гоё нүдтэй хүү бйасааан..
тэгжийсэн чинь өнөө хүүү том болчлооо.... бүүр лаг 17_8тай залуу болчиж...
би ямар болцийн мэдхэгүй..би харагдаагүй...:р
тэхсэн харин өнөөх чинь хажуу айлаас би яг хэний хүүхдиййн??? гээд жинхэнэ гэр бүлэ асууж байхыыг нь би харчихиййн...
тэгсэн тэгээд сэрцэн....яаах байсан болооо
сонин зүүүд...
мартахгүйн тулд энд бичээд үлдээчийй.. нэлээээн дээхнийй зүүд 

11 comments:

Anonymous said...

ho...hey... амархан л юм байшд

нэг их том шаанс гарч ирэх нь дээ, наад зүүд чэнн. элдэв балай өөрийманд сатаарчийж алдав!! гэж сануулсан байна мэдэ

хундага

bultereech said...

мэдлээ..
ёстой тэр хүүгаягүү тэврээд байсан шигээ тэврээл авдаг хэрэгэээ

Anonymous said...

maamuutai bolj baigaan bna daa hehe bilegtei zuud bna

Anonymous said...

zuudee sain siiruulen sunjruulan nemj hachirlaad neg zohiol blgochooch..olon uzegchdiig zuragtiin umnu uysan onii shildeg daraam bolj yuunii magad..

bultereech said...

Anon1. Эмэгтэй ч бай эрэгтэй ч бай Золбооо гэж нэрлэнэээ. Кк

Anon2. Узэгчдиййг уясан чилэээсэн НТР уу. Кк. Хэл хэл дээр гарганаа. Олон хэлтэййн хэрэг юу билээ. Хх

UJ said...

хахаха Үрлээ Үрлээ :р

сонин болгодог байшт яг тэр хажуу айлаас би яг хэний хүүхдий гэж асуух мөч гссс :р

bultereech said...

бүлтэрээл...яг л чи сонин болооч...:р

UJ said...

тий би бүлтрээч байна хахаха :PP

bultereech said...

Яаасан гэж ийм юм бичлэээ??? Гээд бодуулсихийймаа. Ккк
Хэнээ хоулааа танилциййлдаа

UJ said...

гү тэгийлда..танилций талын сэсэг тасдаал авуул чиний сэсэг :PP

>:D<

bultereech said...

Тасалгаандааа нэг сэсэгтээ болмоор л байгаам уг нь кк