Sunday, April 12, 2009

тасархай унталт



яадийн ганц өдөр амардаг юм чинь гээд үд хүртэл унтаж үхэрийн биш гар утасныхаа дуунаар сэрлээшдээ. нөгөө миний сэрүүлэгний үүрэгтэй гар утасыг дон дон хийлгэсэн хүн н манай хуучин ажлийн эгч хүүхэн. энэ улсад сурахаар ирчээд утас авсан дугаараа надаа мэдэгдэж ярижийналээ.
тэгээд босож айлийн охин хүүхэд шиг гэр мэрээ янзаллаа ш дээ. тэгээд жаал чатлав. хуучин ажлийн сүүлд орсон нэг пацаан байдиймаа, тэрэнтээ чаталж ойрд инээгээгүйгээрээ л
инээв. үнэн алиа гараа тэр. хэхэ
оон тийм, бас намайг том болгож өсгөж хүмүүжүүлж өгсөн эгчтэйгээ бас чатласан юм байна
тэгээд орой боссон болохоор ч тэрүү нэг харсан чинь аль хэдийн 5болох гэжийдэг байнашдээ.гялс шүршүүрт орчоод гарч ир
эх 7 хоногийнхоо идэх талхыг авчаад орж ирээд бас 10, 20 минут унтчаад босож ирээд хоол хийж идчээд суужийна. одоо унтлаа. маргааш фитнес-дээ ядрах болохоор эртхэн унткүү бол...хаха...
дан идсэн унтсан юм болчдог байна ш дээ...за яахав яахав..үнэн л энэ юм чинь
ядраад ч тэр юмуу эсүүл би угаасаа ийм их нойртой билүү. толгой дэр 2 нийлэвүү үгүй юу л унтчихын.

өчдөр нээрээ аймар өдөр байсан шүү.
фитнес-тэй очсон чинь урд өдөр буруу хийсэн юм байсан бололтой нөгөө монголыг хамт ажилдаг пилипин хүүхэнтэй н зад загнав. тэрийг н харсан миний зүрх түг түг гээд бүр огт зүгээр бол
оогүй. энэ фитнес-ийг удаан хийвэл би лав зүрх судасны өвчтэй болох байхаа. тэр хагас дарга гэдэг бразил хүүхэнг харахаар л миний зүрх бүр айгаад агшаад амьсгаа багатахаа болиод, тэгээд яваад өнгөрөнгүүт нь зүрх тэнийж нтр. би мангар аймхайм шиг байгаам.
1000н хонины дундаас би хармагц танидаг гэдэг шиг... бүгд адилхан хувцастай ч тэр л дарга болхоор малгай н өөр. тэгээд содон гэж ядаж байхад...
тэр пилипин хүүхэн завсарлагаанаа уйлав. тэрийг харж би бас уйлахыг дөхөв. нулимс нүдээр дүүрч ирж байтал ашгүй хонх дугарч оров. жоохон удсан бол би бас мар мар гээд уйлах юм байхоо. нас яваад уяхан гэж аюул.хэхэ


орой н гэртээ ирээд энэ киног үзээд бас уйлаад авав. гоё кино байналээ.



No comments: