Sunday, May 17, 2009

коноодсон вийкэнд

күэ, урд шөнө одоо 10н жилийнхээ нэг бандийг зүүдлээд байхиймаа,,,би одооо эхнэр хүүхэдтэй хүнийг зүүдлэж яаах гэжаагаан болооо...хэхэ...
энд ирсэээр зүүд бүр утгаа алдаж гүйцжаагаа.... өөрт хамааралтай таних бүх л хүмүүсээ зүүдлэхийн,,,би санаад байдийм байхдаа..эсүүл тэд санаад байдиймоо... нас барсан хүмүүсийг бас зүүдлээд болдоггүй, тэгээд монголд нэг эгчид хэлүүлж ном уншуулаад одоо гайгүй байгаа,,,энэ зүүдний талаар мундаг эрдэмтэд н онол нтр гаргасан л байдаг байхдаа,,,уншихийсааан.

*Crossing over* цагаачидын тухай гардаг коноо,,,би ч гэсэн цагаач юм байхдаа,,,хэхэ....хууль ёсных байхаараа цагаачин гээд хуулиас гадуур бултаад нтр болчихонгуут н манаахан "харлах", "хар" нтр гээд байдийм байналээшдээ,,,цагаан гэдэгийн эсрэг үгээр н,,,сая л ойлгосон..хэхэ.
гадаадад байгаа л гэхэээр
л гоё сайхан юм боддог байхаа, хүнүүс ер н,,, тэхээр энэ коноог олон олон хүнүүс үзүүсээ,,,



*Obsessed* шаал хайран цаг болцон,,,энийг үзээд,,,юу ч ойлгоогүй,,, надаар юу ойлгуулах гэсэнийг ч мэдкүүү,,,, харин энэ нөхөр н их үнэнч юм шиг байналээ,,,эсүүл энийг ойлгуулах гээд байсийм болуу
нэг хүүхэн хандараад байхад л би эхнэр хүүхэдтэй, би аз60галтай амьдаралтай гээд зугатаад байгаам,,,,ийм л нөхөртэй болчуул ч,,,хихи,,,
тэгүүл нөхөр араар тавихгүйм чинь ядаж нэг н араар тавих хэрэгтэй гээд би араар н тавина гээлүүү,,,,хахахаха
пи эс: энэ нөгөө дуучин тоглосийн шиг байгаам, мөн үү бишүү, би энэ гадаадуудыг ялгадаггүймаа,,,beyonce гэдэг н мөн үү бишүү


энэ харин давгүй санагдсан,,,надаа нэг иймэрхүү киноо л таалагдаад байдийм,,,жишээ н: нэг муу сурдаг оюутан, ангийнхан н ч тэрийг тоохгүй,,,тэгжийтал дараа н тэр лаг мундаг онц сураал, ангийхан н тэрийг тойрч хүрээлээл, мундаг ажилд тэнцээл гэх мэт,,,нэг тийм ахисан дэвшсэн, тэгээд их амархан сэдэвтэй,,,хэхэ,,,
энэ тэхдээ өөр агуулгатай л даа,,,со-гийн нөгөө "бүдүүн мисс" билүү тэрэнхүү.... амьд хөгжим нь лаг зүгээр,,,
надаа нэг иймэрхүү дуу ч таалагдаад байдийн,,,
би нэг иймэрхүү дууг чанга гэгч н тавьчаад пурштай орон дээр үсээ сэгсийлгээд үсчээд л,,,тэр өрөө н дээврийн өрөө байх жишээтэй,,,тэгмээр байдийн,,,нээх гоё...


зозо ингээл коноо үзээл вийкэнд дуусах шив,,,

No comments: