Thursday, May 21, 2009

сонин сайхан гэгүүл

5сарын 18н
монгол маань буцах н тодорхой болчихов...ингээд бүх монголчуулын тал нь буцаж ганц монголчууд үлдлээ гэж,,,, орой н хамтдаа хоолонд ороод, дуусаад гэрээр н хальт ороод үүдэнд н за бака сайн яваад, сайн суужийгаараа гэж хэлээл, нулимс нүдээр дүүрч, гялс гарч гэртээ орж уйлавш,,,хихи,,,, хичнээн таарч тохирохгүй үе байсан ч гэсэн явна гэсэн чинь уйлчихсан...миний уйлах ч амархан гэж,,,би ер н том болоод жүжигчин болох байхаа,,гээлүү,,хахаха,,,,

анх хамт ирэхэд урьд н жапанд байсан болохоор надаа их ч юм зааж өгсиймдөө гэж,,, би ч бурантагтай тэмээ шиг дагаал явжийдаг байсийм гэдэг...

би ч одоо их л хөглөх байхдаа...саяхан л гэхэд нэг дэлгүүррүү дандаа зүүн талаас н очдог байсийн,,,,тэгээд хэрэг болгоод за энэ удаад баруун талаас н очинооо гээл хэрэндээ л өөр замаар давкаал байлаа, давкаал байлааа,,,тэгж тэгж баруун талдаа аягүй дэлгүүрээ хайгаал хараал байсан чинь зүүн талдаа л байжийдийн,,,,мөн өөр талаар очсондоо гэж,,,хэхэ

5н сарын 19н
өглөө монголоо гаргаж өгөхгүй гэснээрээ гаргаж өгөөгүй,,,,гаргаж өгүүл угаасаа энэ хавь нуур далай болийшдээ,,,хэхэ
фитнес дээрээ очсон чинь монгол байхгүй,,,явсан гэдэгийг н мэдсээр байжийж бас утасруу н залгаадийнааа,,,би...
ингээд жинкэн утгаараа ганц монголчууд боловоо гэж...

5н сарын 20н
өө энэ улсад нөгөө гахайн вээруус н ирсэн, бөөн аюул гэсэн сургаар манай фитнест шалгалт ирэв...
монголд л, манай кинуунуудад л гардийм байх гэсэн чинь хаа ч байдийм байнаш, нөгөө "ДҮҮРИЙМАА"-дах, "ШИНЭ ХАЛААДАА ӨМСӨӨРӨӨ, ШИРЭЭНИЙХЭЭ БҮТЭЭЛГИЙГ БҮТЭЭГЭЭРЭЙ" гэдэг. Манаа фитнес яг тийм юм болдог байнашдээ...хогийн сав нтр лааг ганган шоочин шинэ нтр,,,хаха,,,бүх юм шинэчлэгдээд ирдэг байнашдээ
тэрийг н хараад инээд хүрээд болдоггүй ,,,хэхэ...
тэгээд нөгөө техник н нтр лааг удаан болчихсон, би ми чинь үхкээл гүүжийдэг хүн чинь, ямар удаан юм бээ гэсэн янзтай, тэрүүгээр цодог цодог гэж алхаж нтр,,,хаха,,,күээ мөн аз60галтай байвааа....
тэгээл 2,3н цагийн дараа бодуул нөгөө шалгалт н дуусаа бололтой, хурдан хурдан болоол, хогийн сав хуучраал, би гүйж эхлэээл,,,,

5н сарын 21н
нээрээ монгол явж би тэлүүзэртэй болсон,,, мангар олон сарын дараа тэлүүзэр үзсэн чинь сонин гэж,,,,
ядаргаатай ч юм шиг,,,хажууд нэг юм үглээд байхаар,,,,яджийхад нөгөө жапанаараа юу гээд ч байдийм, хурдан хурдан үглээл,,,
күэ тэгээл тэлүүзэрээ хэвтэж үзэхүү, сууж үзэхүү гээл,,,эвээ олкүү л байгаа гээлүүү,,,хаха
бас дээр н нөгөөө миний цэлгэр уужим өргөн хаузанд н тэлүүзэр тавих зай олдоггүйэээ,,,одоохондоо шалан дээр л байжийна, зайлуул тэр тэлүүзэр,,,хэхэ
сая тэгээл бас тэрийгээ үзхиймаа, тэгээд үзжийтэл нөгөө гахайн вээруусны тээгч байж мэдэх 3н хүн,,, тэд нараас халдварласан байж магадлалтай 288күн байна гээл... энд сүйд болжийнооо,,,, дөнгөж сая кэвлэлийн хурал хийсэн л гэнэ,,,,
аминдаа хайртай би маргааш маскддийм билүү....

өчдөрөөс хойш ханиад авгай найзлий гээд лайтаймаа,,,,би найзлахгүү гээл байгаа,,, тэгээд өчдөр бэлэн гоймон чанаад, сармис, кэмчи хийжаагаад хусчихсан,,,, чамтай найзлахгүй зао гээл,,,хэхэ
одоо сүү буцалгаж уугаад унтнааа,,,, аминдаа хайртаа гэж цаа чинь,,,
күэ хүн болгон л хүний газар өвдүүзээ гээд байсан болохоор л хичээжийнэ л даа гээлүүү...хэхэ





3 comments:

Anonymous said...

Anh udaa l Blog-r chine orj bna. Orj ireed ih gaihav. neg hunii blogtoi ungu ni yag adil bhaar ni. Chi ch ugiin hel am ni guitsegdedeggui bsn. yag heveeree ain. uulhun uulhun ih yum bichisen bna shu. 6-n modruu yvah geed l angiin 3-gaa murisan yum bna sh tee. kkk. naizaa amjilt.

bultereech said...

hehe....ken be???

bultereech said...

muriulsan 3iin neg n u??hehehe