Tuesday, November 17, 2009

ойриин сонин сайхан

гэр:
мангар хүүтэн...
шоорт подоолкноосо гараад тамирыын өмд цамцандаа орцон
тавилгаа өөрчлөөд өвлийн байрлалд оруулцан....тавилгаа юууу....хахахах....2 ширээ, компүүтэр, тэлүүзэр 3ийн байрйиг солихыыг тавилга өөрчилсөнд тооцнооо гэжаагааш
би нээрээ мангар олон подоолктоомоо...өчдөр л мэдлээш....хар, бор өнгө л дутаадиих шигайна...бүр онгир хүрээд байхаар н зургииг н аваа оруулцан...хэхэ... лааг өнгөлөг өнгөлөг подоолк наасан....иимэрхүү байдлаар өнгөөр насаа дарнааа гэж...хаха....
нээг мэдсэн чин 30рууу тунчиг ойрхон цэнлүүртээ явжиинаа... 30 хүрчихээр л шааригдчихдаг гэжаагаааз....

ажил:
мангар хүүтэн....
өглөө очихоор түрүүлж ирж хаалга нээдэг залуу хамаг хаалга үүдээ нээцэн суужиихиин..... "хөдлөөшдээ"..."даарлаа барилаа" гэхээр,,, нэвт салхилуулжиинаа.... ядууралыын бурхан ирээд сууцан байан,,,хөөжиинө нтр гэсэн юм хэлээл,,,тээд ч бүдүүн хүн даардаггүүм гэхииг н яааанаа...тэрнээс бусдуул н бүгд туранхаа тэхүү....мядрал залууу....(хаха...өөриигөө туранхаад оруулцан би...)
бас нэг мядрал залуутаа өнгөрсөн 7хоногт зад хэрэлдсэн.... хэрэлдэж явжииснаа сүүлдээ хоолой зангираад уйлахжиилээш.... үнэн гомдмоор наасан....тэрмуутаа би одоо ч дугарахгүү байгаа....хаха...би мангар их юмаараа бооов...
яг тэр өдөр н орж ирж үхтэрээ бичих байсиишдээ...

гадаа:
мангар хүүтэн....
дандаа бороотооо... эсгүүл салхитаа...

шоу:
ойрд нөү шоу

гадуур хооллолт:
ойрд нөү гадуур хоололт

найз нөхөд:
ойрд нөү найз нөхөд

хаха....ингээл мэдрэлтэээд доош н бичээлиивэл бичээл байхиим байна

кину:
ойрд үзсэн кину нөү гээл....

хөгжим:
өнөө мундаг банзаа гаргаж ирж балбахгүү мангар уджиинаа...хумс ч ургаад гоё болжиина гэж...

спорт:
эртүүр ширэн бөмбөг хөөдиим болсон байхгүү... толгой ангалзаад, хөдөлж чадаагүү
нээрэнгээсээ нэг спортлохгүү бол өдөр бороо оржиихоор н тэрүүхэн хооронд нэг байшингаас нөгөө байшин хүртэл гүүцэн чин шөрмөс татах гээл, зүрх амааар гарчих гээл,,,яг яаавааа... насныы намар юм байхдаа ч гэхшигиим бодоол...

юуувэээ,,,сав л хиивэл нас бичээдиихчин...

би залуу хүн,,,би залуу хүүхэн..тиимээ би залуухан бүсгүү...хаха....
ингэж 108 удаа хэлж өөртөө үнэмшүүлэх...

No comments: