Monday, November 30, 2009

хуучин ажилиин хэрэлддэг

байсан нипаал хүүхэн сая яридаг гэжиишдэээ...
нам хэрэлддэг байсан, тэр бид хоёр шиг биесдээн дургүү хүнүүс тэр фитнэст байгаагүү байхоо...
тэгсэн чин би ёстоо тэр үед хэлсэнээсээ ичиж бйана...
би чамруу хаяа яриж бйаж болохуу
тэр үед боогиируу энчээ ажиллахад ямар хэцүү байсанг би ойлгож байна
би тэр фитнэсээс удахгүү болих гэж  бйагаа
чи сайн байгаа юуу,, ажилд орсон уу,,,,     юуюу гэнэвэээ базар вайна,,,, би ч бүр уярааад хамаг юмаа тоочихииг дөхөв.....тэхдэээ тоочоогүү
би сайн бйагаа...
тэр үеиин юм тэр үедээ л үлдсэн  шдээ
тиимэрхүү хүнд хэцүүг мэдэрснээрээ улам хичээх хүсэлтээ болох бизээ,,чи бас хичээгээрээ...нтр
тэгоо тэг,,яриж бйахгүүюуу....нтр мнтр гээд өнгөрөөв

тэгсэн юуубэээ...сая энииг бичээ суужиисан чин бас хуучин ажлиин филипин хүүхэн ярижиихии....
чи сайн уу...
би тэр фитнэсээс гараад өөр ажилд орцон
тэгээд чамааг яааж бйага бол гэж бодоод модоод гэцэн.....

хаха....эднүүл дунд одоо миниии нэр хүнд өсөж би хөдөлмөрийн баатар фитнэсчин болхиим бйаналдааа.....хахха
хөдөлмөриин баатар цолыыг н нөхөж олгосугай...гээдүү...хэхэ

одоо тэгжиитал нөгө нипал залуу н мэйл бичиж, бразил залуу н хонх дарнаа аягүү л бол....хихи...

эртүүр нипал хүү мэйл бичээл бйасан,,,би хариу бичээчгүү
нэг муу бразил хүү гэрт ирчээд үнсэж болохуу гээд яааваа....хаха....болохгүүэээ....би одоо компуутэрдах хэрэгтээ бйана.....би одоо завгүү заа гээд явуулсиим гэдэг..... хаха,,,бас завтаа бол үнсүүлэхнэ....:р

өдөр ажил дээр дарга залуу чи бүр таргалаад нүүр чин бөөрөнхии болоод иржиина, нөгөө фитнэсдээ жоохон явахиимуу гээд бйасанг н яаана....
эднүүд өнөө орой ярих гээл бйасан юм байж л дээ.....:р

ёо тэнд тэгж тамлуулжииснаас буяныы юмөө гээд тарган байсан н дээр гэж хэлэв,,(монголоор,өөрөө өөртөөө...хэхэ)

энэ нээрээ юууныы тарга юм болоо.. нэг л нүүр бөөрөнхии болоол, хамар улам навтаагааалл, нүднии дээдэх үрчлээ алга болоод, өмдөндөө чихчилдээл,,,нэг л бишэээ....аалааалааа,,,,

2 comments:

Davk said...

bainga orohoor bichileg nemehgui yum bj. orohgui bhaar baahaniig nemeed tavichihsan bh yumaa. Mani bas negiig create account hiigeed haysan shuu. uul ni today chamaig follow hiisen chine orson uu yasan buu medee. nadad gants 2 info uguurei. haraahan oilgoj amjaagui l bga shuu.

bultereech said...

davk: юм уншдаггүү хүн ядаж бичэж сууядаа...энчодоо..хэхэ

оое, уншихгүүгээр зөв бичдэггүүл бйахгү юу тэ...
тээд энэ бичиж бйагаа н нүл алдаа...хаха