Tuesday, September 21, 2010

энээ тэрэээ

сэрүү ороод сайхаан сайхан
яаа тэхдээ даарна гэхэээс бас айжиинааа...

хипаап-д: баяралалааа,,,агаан дүү....агаа н ном болон амьд кальц, боорцог гурвыыг хүлээж авсан

их сургуулйн ангийн 2охин ирээд тавуулаа хальт нийлэв,,,
өмнөх өдөр н байнууу,,,4үүлээ баахан л сээгс нтр ярьж өглөө болгосон...
чи ямар хүнтэй суух бол яаах бол ийх бол гэээл...:р

энүүхэндээ л гэхэд би ирлииз хүүхэд төрүүлэх хүсэлтэй гэдэгэ хэлсэн, нээх дэмжигдээгүү...тэхдээ л ямарчиисан би сиингл мама байхаар төсөөлөгддөг гэнээ...
тэхээр би баян боломжийн хүүхэн л болохгүү бол хүүхэд өсгөх хэцүү байхдаа...

ай тэхдээ эргэн тойрныы хүнүүс салсан нийлсэн, ар урдуураа тавиулсан барисанг харахаар зүгээр гаагүүхэн шиг гээнтэй хүнээс хүүхэдтэй болчуул таарна.... гэж мэгээл баахан л том хүний яриа ярив....том болжэээ бид гээл хэдэн биесээн гайхаал...

ёоо би цагийн ажилйн хэдэн жапанчуудаа үнэн онколдуулжиинаа....:р
би монгол улс төрд хээл хахууль авдаг хүний хүүхэд...энд зүгээр л зугаалж яваа,,,цагийн ажил гэж юу байдгийг хйиж үзэж байгаам ч гэхшигг...баян айлыын тэнэг, эрх охин гээл,,,өөрийгөө...хаха
тэднүүлтэй ажил тараад нийлж архи уунаа бас....тэгэээл би интэрнээшнэл сээгс үзэх гэсиим нтр гээл тэхээр тэднарыыын тэр ичиж байгаагээ...хахахха..
тэгээд чамд таалагддаг залуу байнуу гэхээр н манайд ажиллаж бйагаад гарцан залууг хэлцэн...хахаах...
тэрэнтэй л унтаал үзчүүл гээл....
 тэд нартай уух үнэн зугаатай ,,,эрэгтэй эмэгтэйгүй сээгс ярихаар ичихийг н харахаааар....хахах
би тэгээл 2,3н удаа архи уугаал тэдний дундах миний орон зай мөнч өргөн болсондоо....
би 7 хоногт 1,2л очдии...тэхээр л оое сайнуу? хэи юуайна? гэээл....аая

өө Фүжи ууланд авирсныыгаа үргэлжлүүлий гэжиисэн мартцан байнашшш,,за дүүрсэн хэрэг


No comments: