Tuesday, September 28, 2010

ханиад хүрцэн

 хаха....энэ хараа бохиныы эрклаамыыг хараа...
таны бохь хэдэн минут жажилахад гашилдагггүй вэ? гэж асуугаад
энэ бохь бол шинэчлэгдсэн 30минут бол найдвартай гэжиишшш...тэгтэл яаасан...нэг бохыыг гурваа өдөр жажилаастай...гээлүү...хааха...худлаа худлаа...
  манай ажил Шинжикү гээд нилээн төв буудал гэдиимуудаа,,,тэнд байдии...тэгсэн нэг өдөр ажил тарчаад орой богооныы буудалруу явжиисан чин хүн ингээд зогсож бйагаамдаа....эхлээд би ийм модэл гэдэг билүү тйим юм авчрааад тавьчиж гэж хараад ангайгаал зураг авах гээл утас мутасаа гаргаад зогсжиисон чин амаа жуумалзуулдии сайхан гар чин...тэр зангий нтр болнооо тэ...:р
хүнүүс пиг....бүгд зураг аваал
даанч гол юмыыг н би аваагүү байналээ....энэчин өмнө малгай өөд н харуулаад тавьцан хүнүүс тэрлүү н мөнгө хийжиисии...:р
би бол чихсэээр байж өмнө н гарч жуумалзахыыг н харж, зураг дарчаал 5төгрөг ч өгчихгүү явцжаагаамдаа....:р муу жаал,,,би
  за ёстой л хүний нутагт монгол эмэгтэйн гарт амиа алдчихан дөхлөө...эээ бүүзэгд...
би ч гэж би салаглаад тэрний зүүн гар талд н сууж таардаг.....нүдэнд нэг юм гялс хйих шиг болоол, хацарыыг нэг юм шүргээд өнгөрөвүү гэтэл виноныы хундагыг миний хацартай мөргөлдүүлж тэр н хагарч, цус их алдсанаас золтой л ухаан алдаад уначаагүү...:р
гол н хүн чанар зулгаагаад цагдаа, эмнэлэг гэж сүржигнээгүүлдээ...
маргааш н утасдаад, ямар азаар чи байваа...өөөр хүн байсан бол өдийд эмнэлэг цагдаа, яадаад мөнгө төгрөг салгах гээд явжиишдээ гэжүү..:р                                
今日の夕食。өнөөдөрийн оройн хоол.ххээ


2 comments:

Anonymous said...

pee asar joohon iddeg naasan haha naadah chin bol minii udriin 3n hoolnoos gaduur, udurtuu 2 zooglodog oyatsu-gaas baga yum bnaa

Unknown said...

Лайтай гуалиг бүсгүй болж байгаа юм байна тиймүү.