Tuesday, November 9, 2010

манай ажилийн залуу

бид2 ярижиинаа...
өглөө минийй цайныы цаг болоод... би өглөөний цайнд голдуу л мисо шөл, хэдэн салаад, тэгээд 1хэрчим загасныы мах иддии...тэгсэн өчдөр өөр юм идэж уумаар санагдаад....ажлыын залууд
би нэг тараг ууж үздиймуу?? уумааар болоод гэсэн чин
тэг л дэээ,,араас н хйичих гэнээ...  араас н хийчих гэдэг н ард талаар н тойрч очоод тарагаа авчих гэжаагаам
тэгээд 2уулаа гөөмөн сээгсии ярижиинаа тэ...нтр гээд байжиисан чин нэг үйчлүүлэгч ирээд би коопээ уумаар бйана гэнээ...тэхээр н би 
ширээн дээр чин аваад очии,,,аль ширээнд сууужаагаам нтр гээд яриад дуусдыыы
тэгсэн чин нөгөө залууу тэр хооронд сонсоогүүм байлгүү...
 байжииснйй нөгөө хүүхэн хаачив гэхээр н би
61 дээр гээд тэр хүүхныы суудлыыг хэлсэнчин
манайй нөгөө залуу 61ч гоё шүү гэжүү...
тэнэгтээч 61дүгээр ширээн дээр нөгөө хүүхн суужаагааа гэжиихаддаа гэж бөөн инээдэм болсиимдаааа...тэгээд ч тэр гоё чин 61 биш 69 юм байгааздээ тэ...нтр

No comments: