Tuesday, November 23, 2010

үнэн удаан залуугаас

болж би нээрээ аймар их цухалджиинаа....тэр нээрээ яаадаг хөдөлж ядсан залуу вэээ....ёооо...
анх сарын тэмдэг ирэхэд даамсаг хийчээд тэр н уначих биивии гээд гавчигнаа явж чаддаггүй байсан үеийг санаанд оруулдаг гэжиишш....нусаак чин...
дээр үед ямар далавчтай нтр байсан биш далавчгүү, нээх зузаан "бэлла" гэдэг даамсаг л байсан санагджиина...дараа н "олвэиз" хэрэглэдэг болдыы...тэгсэн чин олвэиз муу нтр мнтр гээд бйахаар н котэкс гэлүү...тэрийг хэрэглэдийн..тэгсэн тэр н мэнтоолтой нтр байдагийг н анзааралгүй авчаад нэг удаа хийсэн чин доороос сэнгэнээд яг яааваа...үүхаха...стиморолыын гаа шиг л...:р
энэ ч гаагүү...мөөм ургаж бйахад сагс тоглох гөөмөн хэцүү бйажуулээ....анх ургаж бйагааг хэлэхүү...дасаагүйг хэлэхүү...гүүхээр өвдөгийг хэлэхүү...хаха...тэгээл эхлээл лаг мээм яаажаагаа бол гээл лаг бодонгоо гүүжиидйигаал дундаа ороод маажилцаад эхэлхээр ямариймний мөөм нтр байнаа....цаг дуусахад сая, яаанааа мөөмөө нуухаа мартцан байнашш нтр..хаха
аа тий нээрээ хүн муулах гэж эхлээд шаал даамсаг, мөөм нтр болцон явжиишш...
тэгээд тэр муу удаан залууг би зурлаа л даа...
подноосон дээрээ 2,3хаан аяга маягхан тавьчаал, тэр хавиар даамсагт залуумаань явж алданадаа...ёоо тэр баруун гар яг тэнд байнга тэхүү....шаал мээкээ,,,,яг яаахжаагаа гарны байрлал юмбоол
миний тэр сум заасан зүгрүү зоохон дээшлүүлжаагаад төрийн дуулалаа дуулуул таарна...эсгүүл Хэнтий хангай соёоныыгоо ч уншдыымуу...
энэнээс н эхлээд хийвэл хурдан бйадыын....чи энэн дээр цаг алдаад бйана гэсэн чин,,,за тэгүүл чи хийгээд явдаа би араас чинь хөөе ч гэх шиг...
жихшиг юунычин хөөх мөөх....өөрөө энгээд хий гэжиихаддаа...гэж мэгээл би ч сайн хэлдийм...даанч даамсагт залуу ер хурдан болохгүү....
тэгтэл би яаасан...би өөрийгө бас зурлаалдаа....:р
тээр ийм олийм тавьцан...аяга нтрийг хэдээр н давхарлацан...стаакаан нтр наяаадыыг өрцөн явжаагааздээ..хөөрхий...хаха
аая хөл н лааг эгц аи....бурхангүй газрын...блаа блаа гэгчээр намайг энчээ эгц гоё хөлтэй гээд сүйдшш...хахах....монголд бол шаал маажгайд орнууздээ..минийй хөл...хахах
энэ даамсагт залууг өчдөрөөс хойш би мөнч их яриж бичжиинаа....өчдөр ажлыыхаа хүүхэнтэй сүүлийн богооноосоо хоцортол хүн амьтан муулж, богоонгүү болцон хоёр өглөө болтол караокэд толгой хорогдсон...
эднийхан бас тэгжаагаад нээх аймараа...энэ хүүхэн л гэхэд 2005онд гэрлэсэн...тэгээд одоо болтол хүүхэдгүү...
хүүхэдтэй болохгүүмуу? гэсэн чин хүүхдэд дургүү гэдиймдаа...сайхан гар...
тэгээд ч хүүхэд гаргачаад 20нас хүртэл н тэжээж, халамжлах гэж төвөгшдээ гэдэг наасан...
нөхөр чин тэгээд хүүхэд гэдгүүмуу? гэсэн чин
би нөхөртөө анхнаасаа хүүхэд гаргахгүү шүү гэдэгээ хэлцөөн ч гэх шиг....
тэгээл хүүхэдгүү өглөө болтол караокэд дуулаал...нтр...сонин улсууд байнаа бйана...

зөзөө нэг иймэрхүү...гэснээс сургуульда явж үзэхиисэн...

7 comments:

Anonymous said...

zursan zurag ene terii n ee, kkk huurhun yumaa egdvvtei

bultereech said...

өхөөрдөм хөөрхөн гараар
өчнөөн зураг зурсаан
тээр охион...гэдүүлүү....Сүнсийн дуусанаанд орчлоо...
оое лаг өхөөрдөм гартаа хүнүү,,,би...кака

Anonymous said...

neere goy gartai yumshig ble te :)

bultereech said...

өө түххх..гоё гартаа..гарандаа майр дуртай,, дараа н мөөмөндөө дуртай...ккк

Anonymous said...

uuriigo lag adilhan zurjee hehe

Unknown said...

Та бид 2 бараг адилхан зурдаг юм байна. Намайг иймэрхүү юм зурахаар дүү гэж савж унаад уур хүргээд байх юмаа. Харин саяханаас мань чинь криллээр бичиж сурч байгаа. Дээр үед чамд баахан хэлүүлсэн маань санагдаад.

bultereech said...

Davk; криллээр бичдэг болсонд баяр хүргийй...