Monday, January 3, 2011

Жорлонгийн бурхан

гээл нэг дуу раанкдаал байсыын...тэгжаагаад нэг сонсоноо гээд бйажиитал сая тэлүүзэрээр явжийнаа...ерөнхий агуулгийг н хүүрнийлдаа...:р

бага сургуулйин3-р ангид байхаас авахуулаад
яагаад ч юм гэр ойрхон мөртлөө эмээтэйгээ хамт амьдарчиилаа
эмээдээ өдөр болгон туслаж, эмээгээр юм заалгаж бйасан 

тэгсэн жорлон цэвэрлэх дургүү надаа, эмээ
жорлонд мангар царайлаг эмэгтэй бурхан байдаг юм
жорлонгоо өдөр болгон гял цал цэвэр бйалгавал
тэр бурхан шиг мангар хөөрхөн болно гэсэн
тэр өдөрөөс хойш би жорлонгоо 
өдөр болгон гял цал цэвэрлэдэг болсон
хөөрхөн болмоор байсан болохоор

тэгсэн тэгээд жоохон том болсон..
гэрийхэнтэйгээ таарахаа больсон
тэхээр н гэрээсээ яваал
найз залуутайгаа хамаг цагийг өнгөрөөдөг болсон

токиод ирээд 2жил өнгөрснийй дараа
эмээ эмнэлэгт хэвтсэн гэсэн...
эргэж очсон....эмээ турсан бйасан....би ирлээ гээл  урьдийн адил хэлээл орсон
тэгсэн нээх удалгүү одоо харь гэж хэлэгдээд харьсан

маргааш өглөө н эмээ нас барсан бйасан
нэг үгээр хэлбэл намайг хүлээж бйасан юм бйахдаа...
өсгөж хүмүүжүүлсэн ачийг н хариулаагүү
тйм намайг хүлээж байсиим бйахдааа...

эмээгийн хэлсэн тэр үг намайг хөөрхөн болгосон...
би одоо ч гэсэн жорлонгоо гоё цэвэрлэсээр л бйагааа

эмээ баярлалаа,,,үнэхээр баярлалаа.... нэг иймэрхүү агуулгатай дуу бйасан бйана гэж...:р

дуучин н хөөрхөн хүүхэн байналээ...тэхээр эмэгтэй хүнүүст "жорлонгооо" л гэедээ....хахаха....

би чгсэн явж жорлонгоо гял цал болгочоод ирсэн...:р тэгчээд энийг бичиж сууна...ккк

улс үндэстэн гэж сониймшүү...

одоо тэгээл караокээд тэ...
 жорлонд хөөрхөн царайлаг бурхан байдага....
тийм болохоор өдөр болгон жорлонгоо цэвэрхэн болгожийвол
тэр хөөрхөн бурхан царайлаг бурхан шиг
царайлаг болнооо....гэээл дуулахна байнашдэээ...хохо...дахилт н энэ...:р


жорлон муухай ч юмуу,,,бие засах өрөө,,,ноолийн өрөө,,,ариун цэврийн өрөө,,өөр юу гэдэг билээ..:р арай дуунд оруулаад дуулчмаар жорлонг өөрөөр юу гэж болохуу...:р

No comments: