Friday, January 28, 2011

гүү нээрэээ

юу дутлаа гэж муу сурахуу гэдэг л орчин бүрдэв...
элэг нэгт эгч дүүсийн буянааар цэцэг түүх улирал хүлээлгүү юм юмтай л болов.
хөргөгч
пээч
будаа агшаагч
индүү
ус буцалгагч
тэлүүзэр, тэлүүзэр харин жоохон асуудалтай,,,асахгүү бйага...:р
ширээг н хүртэл харлдаа,,монголоороо гоёцон...ийм байхад төр намайг харж үзэж хүний хөгжлийн сангийн 500мянгааа миний сургалтын төлбөрүү гуйвуулж өгөхөөс буцахгүү бйахдаа...хаххаха

стаакаан доторх н цяцарганыы шүүс...:р
өөрөө би эсгий тааачиг өмсцөн бйагаа...:р
үсээ би "халгай" шампуунаар угаасан гээд худалаа шаагаад явчихгүү юу...хаххаха

тэр яаахууу маргааш явлааа....

онгоцонд сууна гоёдоо гоёдоо юу...ккк
багадаа анх хөдөө очиж бйахдаа онгоц буух дөхөөд доошилж байхад цонхоор харчаад энэ олон доош н харуулаад тавьцан аяга юу вээ гэж асуужийсан н гэр бйасансансансансансансан....
тэгсэн эмээгийндээ очсон чин тугалаа гэртээ оруулаад уяцан...би яааж наагуур цаагуур н явахыымбэээ,,,айж үхлээшдээ хөөрхий,,,,арай чүү нэгийм орилоон чарлаан болж гада гарсан чин гадаа н бас тугал бяруунууд халуунд годроотно гэдэг н болоод хэдгэнэ ялаанаас тээршаадыымуу, халуунаас тээршаадыымуу өндөр өндөр үсрээл, сүүлээ годойлгочоол,,,ай мөн аймар бйажуулээ...
зөзө,

хэд хоног "баяртай ёпоон" л гэх хэсийн уг н...хайртай шүү гэж мэгээдүү...хахха

4 comments:

Anonymous said...

заа удаан уулзсангүй шүүү :р

монгол явчихсан юмуу. kinda miss ya :p

bultereech said...

явж мавахадаа хэлээд яваач...айлаашдээ...таг болчихоор чин...нтр...кака

гүүээ...би өөр гадаад явсыымчин...:р

явсан тухайгаа бичмээр бйавч гаригийн шүүс ирчээд бие өвдөөд хэрэг алга

Anonymous said...

кк намайг бас санаж байсымуу :р хаппи хаппи кк

зугаалчихаад ирээ юу? за гаригийн шүүсээ явахаар бичээрэй :) by the way анальгин энэ тэр уугаарай. японд ч бодуул гаригийн шүүсэнд тохируулж хийсэн эм байдаг л байлгүй дээ тэ :)

bultereech said...

би цаг үргэлж л хэн нэгнийг үгээр болон үйлдлээр баярлуулж явдагдаа...гээдүү..:р