Sunday, May 29, 2011

Монголд

их дэлгүүрийн 1 давхарыын хүнсний хэсгээр н ороод юм авчаад дохиололтой хаалгаар гармагц нэг талх, нарийн боов нтр зардаг боловуу гэмэээр, авчаад дотор н суугаад идэж бас харагддаг газар байсан...одоо байнуу гүүюүү...би ч орж үзээгүй...
миний хийдэг нэг цагийн ажил яг тйим хүнсний дэлгүүр дотор байдаг нарыын боов боорцог талхныы хэсэг...тэхдээ сууж иддэггүй...худалдаж авчаал гардаг...
би худалддаг...бас боов боорцогыг орой болохоор гялгар уутанд хийгээд үнийг н хямдаруулдаг хүн...:р
манай тэрүүгээр өвөө эмээ нар голцуу...
тэгээл нийлээд тэдэн төгрөг боллоо гэж хэлчээл, уутанд талх боорцогийг н хийх зуураа зарим нэгтэй н юм яридийй...:р
нэг эмээтэй ярьсан нь
эмээ: өглөө газар хөдөлсөн тэ
би: харин тйи...сэрүүлэгэндээ босож чадахгүй унтжийтал, газар хөдөлөөд тэгээд ашгүй боссоншш...хэхэ
эмээ: хэхэ... ойрд жижиг жижиг доргилтууд их бйанаа тэ
би: харин тйи...жижиг доргилтууд том юм ирэхийн тэмдэг гэсэншдээ... аймар юмаа тэ
эмээ: аймар аймар
би: баярлалаа...болгоомжтой байцгаая тэ...нтр

тэгээд эднүүр нээх сониоон...нэг шавахаараа бултаараа шаваад бөөн оочир....ганцаараа үед амжихгүй...нусаа гацартаа наана...
нээх сонин хүн байгаа газар дагаж очиж сонирхох н их

эртүүр би нэг монголтой дэлгүүрт явжийтал
амталгаат худалдаа явагджийнаа..
"та энийг амсаад үзээрээ... шинэ худалдаанд гарч байгаа юм" нтр гээл бйахаар н бид2 өлсжийсийм болохоор очоод идчий гээл...дөнгөж мань 2ийг ирэнгүүт л араас 3,4н хүн хүрээд иржүүү... мань2гялс үмхчээд "эднүүр ийм балиар тэ....нэг ч хүн очихгүй байсийм байжийж,, салхийг н хагалчихангуут араас шаагиад ороод иржаагааг н"...гэээл, бөгсөө эргүүлж аваал муулаад явжийтал дахаад амталгаат худалдаа бйанаа...тэхээр н бүр хэрэг болгооод....
за одоо хэн ч байхгүй байгааз...одоо 2уулаа очии...яг ирнэ тэ...гэж хэлээл очсон....нэг шүдний чигчлүүрэнд гогдчихсон сосээсэгийг авч амандаа үмкэээл эргээд харахад л 80н самура ирцэн байжаагамчин..яааахийй...:р нэг тйимэрхүү..ккк

бас нэг өдөр өөр нэг эмээтэй ярьсан нь
эбий минь бараг л эрүү өвдөг 2н нийлцэн...эмээ...
бүгд нийлээд тэдэн төгрөг боллоо гээл би тонгойж иржаагаал тун ойлгогдохуйц, тун элэгсэг сайхан дуу хоолойгоор хэлэв..:р
эмээ түрээвчээ ухаал бйана...ухаал бйана...
тэгж тэгжийснээ...
энийг авахуу аль ч билээ дэлгүүрийн урамшуулалыын карт гээл баахан цаас гаргаад ирлээ...
тэгсэн манай ёпоон охин: аан...дээр үед их очдог бйасан...одоо очдоггүй гэж авдыын....
тэгсэн би:
өө харийдаа...аа тэнд бйадаг дэлгүүр бйана тэ.. пөөх ямар олон юм бэ...бүгдийг н авч болох юмуу?
эмээ: ав ав...урьд н би очдог бйасан...одо даанч ганцаараа тэр хүртэл явж чадахгүй болцон
би: өө тиймүү...танай гэрээс хол уу тэ
эмээ: миний нэг л нүд юм хардыын...энэ нүд бол юм харахгүй...ингэд хаачуул харахгүйшдээ гээл гараараа нэг нүдээ дарж үзүүлэв
би: өө тиймүү...ёстой тэгж мэдэгдэхгүй байна
эмээ: би одоо 90тэй...тэхдэ л ганцара яваал бйана
би: пөөх тиймүү...манай эмээгээс өндөр настайм бйана... бла блаа гээл баахан ярьжаагаамдаа...авсан боов талхыг н кассныы цаанаас биш...бүүр наашаа хэрэг болгож гарч ирж гарт н бариулаал...ай мөн сайхан сэтгэлтэй худалдагч шүү би.... гээд бйажийтал
яаасан... бүүр нэг өөр өдөр нэг өвөөгөөр нам загнуулна биздэээ.... хахахха
түссс гээл талхаа шидээд, араас н төлбөрийн 1каарт, урамшуулалын каарт 2ийг шидцэн...
би төлбөрийн 1каарт, урамшуулалыын 1 каарт өгөхөд л яах ёстойг мэднэ...тэгсэн 2 урамшуулалыын каарт шидцэн чин би мэдэхээ бйацан...
тэгээд нөгөө хажуудах ёпон охиноос асуусан чин холоос,,,долоовор хуруугаараа тэрийг дар, тэгээд тэрийг дар,,, анха дараа н тэрийг гээлийнаа...
тэхээр н гэнэт энэ өвгөн чин шидээд бйасан...нээрээ яаарч бйагаа бйах гээл аягү тэр өвгөнг бодоол,,, чи ирээд хийгээд өг тэхүү...гэсэн чин өнөө муу охин чин нэгийм ирсийн...
тэгсэн муу өвгөн чинь: "чи өөрөө хийгээч" гээд хуруугаараа маньруу чичилдэг гэжийшш...
мядралтаач,,,хүн таныыг л яаарч бйагаам байх гээл энэ охинг гялс хйичих гэжийхаддаа гэж дотороо хэлчээд гаднаа болохоор: уучлаараа, би жоохон удах бйах гэж бодоод гэвээ
тэгсэн муу өвгөн чин "юм хумаа сайн сураач, өөрөө хийгээч",,,юу юу гэвээ...
би дуугай л....
тэгээд авсан талхыг н торонд н хийгээл
"үнэхээр их хүлээлгэчихлээ, үнэхээр уучлаараа" гээл бөхөлзөхөөн аядав...:р
тэгсэн муу өвгөн чин эргэж харан харан "сайн цээжилж аваач" юу юу гэлээ...дахаал хэлээлийнаа...тэгсэн гэнэт миний дургүй хүрээд дахиж "ёстой уучлаараа" гэж мэж бөхөлзөхчгүй таг нүдээ томруулаад гөлийгөөд зогсцон,,,,өвгөнг эргэж харан хартал н нүдээ анивчилгүй нам гөлөрцөн...:р..
орой н ирчээд маасагныы цаанаас миний анивчилгүй тас гөлөрөн, томруулсан нүд ямар харагдсан бол гээд толиндоо хараад бйанааа....сайхан дүндүүк шүү би..:р
мядрал өвөөг явсан араар өнөө ёпон охин муулаал бйаналээ...
би ч тэр ёпоон охинд бас уур хүрээлийлаа....ирээд гялс хийгээд өгчихгүй гэж дотороо бодоол...гаднаа "иймэрхүү өвөө бйахийн тэ...эртүүр хэнийг бас нэг өвөө загнаад" нтр мнтр гээл өнгөрсөн...:р
энэ хамт ажилдаг хүүхнээ тэгжаагаад муулнаа....хүн амьтан муулахгүй бол стрээстээд бйахийн...
 гээд өвөө эмээ нарт загнахад н загнуулаад, юм ярихтай н юм яриал байжийтал үеийн гэмэээр залууус хүүхнүүл орж ирнээ...тамтай
бяд харилцан бие биенээсээ ичилцэнэээ...
би ч яаахав маасагтайм болохоор арай гаагүй...нүүр харагдахгүй
залуус одоо юун ч талх боовсог юм билээ...явж мах шөл эргүүлээч гэмэээр...
сонин амттай юманд дуртай эрчүүл ихтэй улс

4 comments:

Anonymous said...

hehe ovoo honshoortoi uvuu baisan bna sht. yaponchuud ern iim baidaggui tee. naadah chin esvel chamd handarsan bna kkkk

bultereech said...

:-р

Anonymous said...

Handraad l tegj baihgui yu kkk

bultereech said...

Hand oilgohgui bi neeree. Hairan handnuud. Kk