Friday, February 10, 2012

сэнпаи-тай уулзав

сэнпаи гэж эдний хэлээр дээд курс муурсийнх ч юмуу, ажлийн байранд бол маниас түрүүлж ажилд орсон хүнийг ч юмуу юм юмны л сэнпаи байдыым
тэхсэн би монголын их сургуульд байх үеийн дээд курсийн эгчтэйгээ уулзсийн...
бяд яаахав хэлийг н үзэж бйагам болохоор ёсыыг н, соёлыыг н мөн суралцаад аль оюутан цагийн л биесээ сэнпаи, коохаи/сэнпаи-ийн эсрэг утгата үг / гэлцдэг бйалаа....ооё...өдрийн сонийн С9р нүүрэн дээр эргэн дурсахуй сэдвээр бичээдийгаамуу хаашаам....хахаа.. энэ сониныых н тэр нүүрэн дээр тийм юм бйадагчиймууу....кк
сэнпаи монголооос ирэхээ бол хэлээгүй... ирчээд харин чаатаар
сэнпаи:  би ирцэн бйана.. уулзуул уулздаа.. гэнэээ
би: чи намайг хоолонд даахыымууу???тэгүүл л очиж уулзана... эртүүр лав О сэнпаи ирээд намайг хоолонд даагаад явсаншдээ...кк.. зазаза тоглоом шүү.. би дандаа л хоол хоол гэж бйахийн тэ гэсэн чинь
сэнпаи: дасчиждээ гэжүү...хахаах... сайхан гар
аа гүүгүү.. эхлээд би чи надаа юутай ирсийн??? чамд хиам бйагамуу?? чихэр бйагамуу гэж ихийм болсийн... дараа н тэгүүл хоолонд даа маа гээд саяныы яриа болсийм бйаналл

тэгээд сэнпаи-тайгаа очиж уулзсан..  монголд нөхөртэй н хамт ажиллаж бйасан гэсэн гуруун самура залуу_ бяд 5
тэхсэн тэ.. тэр гуруун самурагийн нэг нь одоо миний сурдаг нэр зүүдэг энэ сургуулийг төгссөн байж таарна биздээ..
тэгээл: өөө ёстой аймар сэнпаи-тайгаа бас таарлаашдээ маарлаашдээ.. паа.. лут тэ...:р
тэгээд би хоол болон пиавнд даалгуулсаан, даалгуулсан... бас сэнпаи надаа гуруун гоё консээрв өгсиймаа...
ёпоныы хойд зүгийн алдартай, амттайгааараа гайхагдсан эд гээл өгсийн.. уг н идэхэээсээ өмнө зэрэгцүүлж тавиад зургийг н авсийн... энчээ оруулах гээд хайгааад олдохгүймм.. тэгүүлн өнөөдөр орой уух пиавныыхаа зургийг оруулчийлдаа
консээрвнд баярласаншүү... сэнпаи-ааа
нааг оюутан бйахад энэ сэнпаи сургуулиа төгсөөд ажилд орцон...
тэхсэн би яаахнауу.. оюутан хүн... өлөн зөлмөнөө гайхаал... гуравдугаар паарыын хичээл тарвуу гүүюуу гяааалс сэнпаи-ийн ажил дээр очоод сэнпаи-ийн үдийн цайндаа орохыыг хүлээгээд суучина.. эсгүүл орой ажилаа тарахыыг н хүлээж суужаагаал
мөнч олон удаа хоолонд даалгууулсааан... яааа....
тэр эрэгтэйчүүдийн барааныы дэлгүүрэээс худалдаа хөгжилийн банк орох замд байдаг "Яргуй" гээд солонгос хоолны газар энэ сэнпаи анх намайг дагуулж орсий.. тэрнээс хойш тийшээ лаг их орсоон..
мах төмс 2ийг хавтгай нимгэн хэрчиж шарсан нэг хоол бйайдиймаа.. тэрэнд гөөөмөн дуртай байжуулээ, би.. одоо тэр газар бйадийм болуу.. идхийсэн
гээд би эртүүрийн монгол явалтаараа, чи наааг гөөмөн их хоолонд даадаг бйаж билээ... одоо би даааяааа гээд хоолонд 1 удаа даацан гэжууугааа....аая тийм айхтар тэ...
дараа монгол очиходоо дахаад 1даахуу яаахууу... бодоол байна...гээдүү..аахахаха

14 comments:

UJ said...

хахахаха тэр Яргуй байдышдээ зайлуул..байнга зөөгч угаагч ажилд авна гэсэн зар хаалганд нь наалдаастай байжийдийшд хахаха

bultereech said...

хаха тйиоо...
сайн мэджийшүү..кк

UJ said...

тэххх яг энэ хавиар хичнээн ч жил эргэлдчивдээ кк..хааяа тэр Яргуйруу ордийн харин дээр их Дэлгүүрийн зүүн талд байдагруу нь орох гсн алга болцон байна лэ кк

bultereech said...

монгол очихоороо орноо.. заавал..:р

комэнтныычин хараас хөөгөөд аягүү коммэнтоллоцон бйагааздэ...кк

UJ said...

хахаха тэхх :D..чи энэ хажуудаа хаана хэн комментлов гэдэгиймаа гаргачуул сүррртэйм бишүү кк :p
би тэгээл бас миний комментод хариу бичсэн болуу гэж нөгөөхрүүгээ байн байн оркуушд гссс хахаха

комментлоход нөгөө код бичүүлдгү болгосонд дэнкю :D

bultereech said...

боожимои...

би ер н өөртчинь пасс нтрээ өгчих үү?? маниыыхаа блогыыг нэг янзалаадахаач...кк

UJ said...

хахаха хөөгдөх вий дэ блогноос нь хахахаха..залхангуутаа хаяг нтрээ өөрчлөөд алга болцон байх вий дэ :р

bultereech said...

гаагүүздээ...хаха

хэлсэнээр н болгох гээл хайгаал бйана..
тэхсэн энэ коммэнт бичихэд цонх гаргадаг нтр болгочиж...хахах

bultereech said...
This comment has been removed by the author.
bultereech said...

за болцон шүү
өөр яалгамаар бйана?
хүсэлт байвал хэлнэ үү?? өнөөдөр би сайхан зантай бйана...хаха

UJ said...

хахаха за баярлалаа өөр зүйлгүй нтр хахаха :р

bultereech said...

шинэ комэнт н хажууд харагдахгүй байнашдээ.. яаачуув?

UJ said...

харин тийм л байна кк

bultereech said...

гомбооиййн тэ