Friday, March 2, 2012

ёстоооо

яааидаа..үхлээ,,хатлаа,,хөдлөө гэсэнгүй өвөл дуусаж бйахна. энэ жижиг умгар өрөө хүйтэнд л зүгээрийм бйана... оройд ороод ирэхээр пүн гээл нээх хөөрхөн дулаахан
нээх блог млогоо бичээд бйадаг бйасан бүр байжэээ...тэр муу нүүрном гэдгээр ойрд бүр хонож өнжөөстэй... өглөө нүд н аниатай.. сэрүүлэгээ арайчүү унтараангааа нүүрном шалгаж нтр... балтуушаа хайдий?? мэдкүүү... тэр тэхдээ зөв ашиглуул хэрэгтэйм шиг бйагааам,,, пиавныы хямдралт худалдаа, сугалаат худалдаа, хонжворт худалдаа, гэсэн юмаар эргэж тойрч байгаад хичнээн ч бээр хожчив. хаха..энэ миний зөв ашиглалт уу? кк
валинтийн
 хоёр лам үхсэний баяр өдрөөр цагийн ажлыыхаа хүүхэнтэй хоёул ярилцан тохиролцож бйагаад чихлаад солилцов..
би цайныы өрөөний хөргөгчинд хэрчим кээк, хэрчим юу ч билээ хийчээд ажлийн хүүхний гар утасруу н "хөргөгчинд цагаан цаастай юм бий, аваарай идээрэй, валинтийний мэнд" гэд бичсэн..  дараагийн өдөр н би ажилда ирээд хувцасны шкапаа нээхэд өнөөх энийг хийцэн байв.. ийм валинтйин болсондоо гэж...


цагаан сар
 аая... цагаан сараар бол Агаагийн оновчтой, цаг үеэ олсон илгээмжийн буянаар хиамаар хэхрүүлж, ул боовоор унгуулсан шээг сайхан л шинэлэв. Баярлалаа гэж хэлж бйанаа би Агаадаа.
цагаан сарын өмнө ч ул боов байдаг гэдгийг анх удаа мэдэв. би ч угийн цагаан сарын талаар мэдлэг хомсыг хэлэхүү...таваг таваганд таарсан тоогоор ирээл, цаган сарын дараа тавгаа нураахаар л боовоо иддэг гэж бодож бйаснчин өмнө боов явуулна гэхэд би ихэд гайхав.:р эсгүүл Агаа лав гэрийхээ тавагний нэг давхарыыг н нууцаар явуулсааан? гээдүү...кк
гээд яг илгээмж ирээл идээл цатгалдаад суужийтал нэг охин орж ирэхээр н хөөрүүм болохоор нэг ул боовоо нөхөртэйгээ ид ид гээл өгөөд явулцан гэжуугааа...цагаан сар юмчин гэж бодоол... цэвүүн цагт бол тэхгүйшдээ... гялс боож багалж нүднээс далд газар хийчээд хаалгаа нээдийм бйагаздээ гээд балиартаад байхгүй юу...хахаа
яг утгаар н тэмдэглэж бйага хоёр айлаар орж үнэхээр чадлаараа л идсэн...:р гээл нүл идсэн уусан

тэхсэн нэг өдөр эмлэг ороод нэр дуудахыг хүлээгээд суужийгаад кэт ингэж үл анзаарагдам бйадлаар урагдсан бйахыыг олж мэдэж, тэр даруйд н зураг авч нүүрномонд оруулж нтр....
миний шинэ жилийн гангарааны кэт инкээд будаа,,,
энэ даавуун биш ирзээнэн кэт байхгүй юу... борооныы... энэ өдөр цастай бороотой байсийн.. хэрэндээ борооныхоо кэтийг өмсчөөл цас бороо тогтсон газар мазрыг тоолгүй туучаал аягүй явсаан..


монголд 3н жилйин өмнө уулзсан хүнтэйгээ эртүр уулзсан чин пээшш наа нүүрчин яааций?? гэжүү... за сайн бйанауу та? гэсэн чин өөдөөс хариулт н энэ...кк.. тэр жил бас монгол оччоод буцахын өмнөх өдөр их дэлгүүрээс хиам авах гээд ортол бараг 10аад жил тааралдаагүй хүн тааралдангуутаа хүүеэ, чи мөн үү?? наа нүүүр чинь яааций?? хахах... нээрээ л би шар юмуу бор охин байсанчин сүүлийн гурван жилд улаан охин болнууздээ... Маикл жээксн төрөхдөө хар үхэхдээ цагаан...би....:р
тэхдээ яаахав яаахав... со-д очоод арьсаа солиулчих юмчин...:р
эмэгтэй хүний идэвхтэй амьдралын цөөхөн хугацаа өнгөрөөл бйадаг...би гэж хүн хийдгээ хийцэн үхэхээ хүлээж бйагаа хүн шиг л өдөр хонгийг өнгөрөөж суухийн... ингэж өнгөрөөсөн цаг үедээ хожим харамсахгүйм билээ... ер н харамсаад ч яалтаав..цаг хугацаа иргэж ирэхийм биш. их юмны өмнөх түр амралт гээд бодчдыымуу... ингэжийтэл нэг богоонд суугаал хөдөлчүүл буух завгүй болноздээ гэж мэж л бодыыы нтр
хамгийн сайхан инээмсэглэл хэний ч мэдэхгүй нууцыг далдалж
хамгийн үзэсгэлэнтэй нүд хамгийн их уйлж
хамгийн өгөөмөр зүрх хамгийн их шаналсан байдаг ... энэ гурван мөрнөөс надад аль н ч бйахгүй болохоор би нууцгүй, их уйлаагүй, их шаналаагүй.. ккк


8 comments:

hina said...

yooo chinii blogig stressee tailj bgaam bishuu xexe baahan l ineelee,emee chini nas barsan ni haramsaltai yum,undur nasalad iim ineedtei achtai bolood ih jargaltai l bdag bsan bh daa,

chi haana bdagin be oirhon bol chamtai taniltsaj joohon ineehiisan xexe

bultereech said...

Яаааи, би пээнтээ болчиж.
Одоо онгирцон ойр ойрхон тэмдэглэл оруулаад унанааа би. Кеке
Би жапанд байдаг.

hina said...

bi basjpnd bdag chibad xexe

bultereech said...

Хоох. Пээнтэйгээ танилцахнээ. Ойрхон юм байна. Тэгээд дараа нь тэмдэглэл оруулнаа. Кк

bultereech said...

ブログファン用メーアド: baslzawtai@hotmail.com
どうぞ手軽いに。笑

Anonymous said...

хо тэр тарган хүн торон тирко өмсцийм шиг хиам нь муудчаад оччүдээ?

Брежнев

bultereech said...

Хятадуудыын гараар ороод удсанлдаа тэ.
Тэхдээ зугээр байсоон. Торон тиркот. Баярлалаа Мэнддлээв агаа

Тэмээчин бүсгүй said...

Ямар мундаг шинэлсэн юм бэ. Монгол хиам мөн хэвийн боов. Надаа хэвийн боовноосоо кккк