Friday, December 21, 2012

2012/12/21 8:55

Дэлхий сөнөхөөс хэдэн цагийн өмнөх юм байгам мэдэхгүй энэ цагт ингээд суужййдаг би лав тэнэг хүнээ...
лаа шүдэнзээ аваад хэээр очихгүй..:р

энэ сөнөх тухай яриааг таг мартчихсан бйасан байналээшшш...
тэхсэн өчдөр манай ээжийн ээжийн дүүгийхэн н эхний эхнэрийнх н том охин нь..:р заза мэдкүүээ би нээх сайн танихгүй хүн..ямарчисан одоо ач гучтай эмээ хүн гэсэн... 
би энэ хүнийг харалгүй бараг худлаа хэлсэн хүнд 20оод жил болж бйагааа. тэхсэн хүүхдүүд н гадаадад сурч мураад тэгээд эмээ чаатладаг юм бйаналдэ..хүүхдүүдтэйгээ
тэээд ойрноос надтай чаатладаг болсийн.
тэхсэн өчдөр ингэжүү....
 sonin yu bna?
tseuwa:   manai end   margaash 21 nd delhii sunune geed aisan humuus ih bna. laa  shudenz  mongol ger mash ih uned orson. unuudur delguur   orson chin  laa shudenziig olnoor ni avch baih yum.
tseuwa: humuius aidas ihtei bna lee 
 tarvaga icheeneesee  garsan ch geh shig
tseuwa: tegvel gazar huduldug ch geh shig yaria ih bna
гэх бичихэд н би гэж мангуу юм
хахах тиймүүү  гэчдийн...:р
тэгсэн тэгээд хариу ирээгүй...:р

тэхдээ уг н чухам л дэлхий сөнөөөд зөвхөн монгол үлдэхээр болсон юм бишүү?? дээхэн тэгж яриаад байсан биздээ...:р
хэл устай болоосооо.. хүнүүстэй энэ тухай ярихийсан...:р

гээд яаасанб, гэнэт энийг санасан хүнчинь чаатад 
за гомдоож явсан бол уучилаарай
диваажинд очоод уулзий нтр мнтр гэж мэж их домбооров..:р
аа тхсэн нэг гар: диваажинд очиж сайхан пээвдэцгээе гэсэн..хэхэ
зарим нэгэнд нь: хайртай бйасан шүү.. худлаа хэлсэн юм хум бйахгүйэ.. хэлээд авчийй.. юмыыг яааж мэдэхэв мань н тамд томлигдчих юм билүү милүү гэсэн шэээг...:р

тэгээл унтсан чинь... шөнөжин монголд бйагаа ойрд холбоогүй байгаа хүнүүсийг бултаар н зүүдэлдийн..
тэр хүмүүс лав айдастаа автааад, тэхтэл бүлтэрээч л тэнд амьд гарах гээд байх шиг байна гэж бодсон байхаа.. гээдүүү...хахха 

гэснээс манай хуурай эгч гэрийн бүрээсний цээхтэйшш..:р 
өвөл орлогоггүй зогсчдог гар гэнэт 12сарыын дунд үеээр бүрээс н зарагдааад,, ёстой цулайжаагааам бйаналдааа гэж бодов..:р  ийм л юм бодож суужийшдээ,,,эцсийн эцэст..:р

нөгөө гэлэнмаа нар, бузар юм хийснийгээ үнэнээ хэлээд ариун усаар угаагаад тэгэд тамруу билүү диваажинруу ордг онигоо бйадагдаа..:р
за чи ямар бузар юм хийсэнб??
гэлэнмээ: би гараараа эр хүний эрхтэн барьсан
за наад аруин усандаа угаачаад ор
дараагийх нь за чи ямар бузар юм хийсэнб?
гэлэнмаа: би ... гэжийтэл.. 
ард н зогсож бйасан гэлэнмаа:: би наадахыыг чинь бөгсөө угаасаас өмнө, амаа зайлчаад орчий тэхүүү гэсэн гэжаагааашшш... үүүхахахаахаах...:р

ийм юм болдыым бол би ч ёстой угааж, дүрж, зайлж дуусахгүй болнооо шдаа.. зайлуул бас аруйсгажийгаад диваажинруу орчих гээд үзнэздээ...:р 

2 comments:

Anonymous said...

чамайг диваажин руу очихын бол там руу явахаас даа

хундага

bultereech said...

би шийдгүйээ.. угааж, дүрж, зайлжийтэл юу болохым байгаам..кк