Tuesday, December 25, 2012

нийслэл хүү

Ёпоноос нааш нисдэгийн урьд орой хийх юмгүй.. цэрэг хичээлдээ явчаад ирдэггүй.
Цэргийг хүлээнгээ би нэг татаартай уулзаад ганц хоёр халбага пяаав уучихуу гэсэнчинь цэрэг маань сүрхий за гэсийн..
Баярлааал.. гарааад татаартай уулаа,,,татааарч согжийлээ..би ч согтжирлээ...
Цэрэг: хичээл тараад гэртээ ирчлээ гэж мэссэждэв...
Би харих ёстой бйадаг.. хор долоогоод дутуу алуулцан татаар яг л надааас хурдан салж харагдаач.. дахаид нэгийг.. дахаиад нэгийг.. би бас за гялс шүү гялс шүү гэж уусаар
Уужийсан паабнаасаа гараад
Дэлгүүр орж дахиж авч гадаа сааданд уугааад
За би ёстой орохгүй бол болхгүй гээд орсон
Араас татаар бээр виноо барьцан орж ирнэ биздээ
Гээд уугаад тарсааад нам
Маргааш өглөө н явах ёстой хүн
Явах гээд гарахадаа бээлийгээ цэрэгийнд хайгаад олооогүйм
Цэрэг миний бээлийг авахуу гэхээр н, заза би угаса онгоц буудал л хүрчүүл тэрнээс цаас бээлий хэрэглэхгүй юмчинь яаахийн яаахийн гээд гараад явсийм
Тэгээд ирээд хэд хоножийсончинь
Өнөө цэрэгчинь ёстой нийслэл хүүддэг бйанашдээ...:р
Ор сураггүй алга болоод удаж байсан бээлийг минь архи ууж суусан сааднаас олоод, зургаар баримтжуулаад...:р
Ойрийн үед хөгшин залуу хоёр даанч сүжрээд бйасийн...гэдэг л болов..кк
Би ч тэхдээ бас л хүн муутай байгаамшүү..  туж өмсчөөд яг явах болохоороо ууж суусан саадандаа хөөрхий бээлээг хөсөр хаяжийдаг...:р..тасарциймчинь...яаалтааав..:р
Тэхдээ манай цэрэг сайн гэгч н угаагаад хадгалцан бйага.. дараа цэргээс тоо ёсоор н хүлээж авнаа..

Энэ халуун газар чинь ёстой шинэ жилийн наастэр орохгүй балааа юм бйаннааа...
Зуныы амралт эхэлцэн,,,наадам л болох гэжаагаам шиг налайгаал байжийхадчинь шинэ жилшүү шинэ жил шүү гээд энд тэндгүй дондон гээд байхиййн...
 
5дахьдшдээ орой гадуур гарсан чинь...
ёооо өндөр дээрээ, өсгийтэй гутал өмсцөн ажаа нар.. гайвж гуйвааад.. би яг гишгэгдлээ тэхүүү...би зайлуул ямарч намхиймбдэээ.. ёпоонд уг н гаагүйшдээ гээдүү...хахаха
гадуур гарахаар гоё нь лааг гоё гоё үнэртэй уснууд үнэртдэг.. тэр н үнэн гоёоо...эрэгтэй уснууд нээх гоёооо..эднүүрч гамгүй цацахийн. атаархмааар...аа тэхдээ би 1р курсдээ эрэгтэй ус нэгийг түрхээд дуусгацан л юмдаг..:р


 яг нөгөө хайдаг, олдоггүй... буцаад явахад н тэр явж өнгөрсөн замд нь байжийдаг. 
тэр дэс дараалалааараа явжийгаад ёпоныы 100 эний дэлгүүрийг олсоон...
сахлыын татуурга, шүдний сойз, чих ухдаг юм 300ширхэгтэйг нэгийг, нүүр цэвэрлэдэг юм 90н ширхэгтэйг 2ийг.. гол н хумсныы лаак арилгадагййим авах гэж явсийм. даанч байгаагүй..аймар сонин
энд тэхдээ 100эн биш эндэхийн мөнгөөр 2.80цэнт. ёпоноор бол баарг л 300эн.. 
тэхдээ наанаа бол хамгийн хямд н байгаа бииздэ? гэж манай цэрэг асуужйисэн.. нээрээ л эндээ бол хямд нь л даа..
гээд ууттай тортой юмаа бариад богоон хүлээгээд зогсжийгоо байдал
энэ цагаан кэт ч гэхиймүү, шийшигч гэхиймүү..энийг эндээс авсан гэжуугаа..:р
өмд н уранхай хөөрхий...:р ёпонд байхад цагийн ажилдаа өмсдөг бйасан өмдөөрөө энд гадуур гангараад шаачихжаагаамчинь..:р
 
энэ сөнөнө гэлцдэг өдөр блогтоо нэгийм шахчаад гарсанчинь ийм сонин байнааа...
үүпс эднүүр бас ярьсийм бйахна гээд аваад дотороос н энэ тухай н юу гэж бичжүү гэж хайгаад олооогүйм гэдэг...
сониныы зөвхөн гарчиг н л ийм бйавууу..
эсгүүл дотор н бичсэн байгааг би мундагтаа олсонгүй юу бөө мэд..:р
сөнөөгүйшүү....:р сөнөсөн бол, одоо нэг л унтаад маргааш гэхэд диваажинд уулчихна гэжийсэн хүнтэйгээ уулзах минь бүтсэнгүйшүү...
одоо тэхээр өөр л арга олж сэдэж үтэр уулзанаааа
энэ шар толгойт гөөмөн гайхжиййнааа..:р

энэ н ёстой лунзгар том эд байсаааан..

 миний каамэрт багтаагүйшшш...

ааа би ч бас яг энэ шар толгойтийн ард амаа ангайлгаал гайхаал зогсжийсиймдог



номыын дэлгүүр орж баарг л 2,3н цаг болсоон.. яг ямарийм уншууул зүгээрв гэж харж харж....1ном авдаг
касс дээр очдог
кассчин хүү: 20доллар
за гээд өгсөн тэгэээл болооо.. номыыг тэр чигт н надруу шахдаг байнашдэээ..
уут, торд хийгээд.. гавтаслахуу яаахууу?? бйахгүйээ бйахгүй..:р
чоорт гэж... одоо энэ номооо эндээ л уншихгүй бол гадуур авч гаралтгүй, яджийхад гачин булай гарчигтай ном авцанг хэлэхүү..гахгахгах
чадалтайсан бол хүүе л дээ,,,хавтаслаж өгөхгүймуу нтр мнтр гэж асуухсан... :р
гээд ном цүнхэнд 2
гаргаж ирээд 1
эхний нүүрийг нэгээд 2хоног.. 3н мөр л уншшсан...шууд нойр хүрчаагаамчинь...ойлгохгүй болохоор....
ёпоныы  ч монголыы ч тэр шумнуул ер н намайг хаздаггүй байсийшш..
энд ёстой аймар хазуулжийнаааа... архи пяаав уухгүй болохоор тэгээдийнауу яаагаадиййна.. эсгүүл эдний шумуул матэриал голдоггүй

4 comments:

Цагаанаа said...

хаа хүрээв ?
аян замдаа сайн явав уу ?

bultereech said...

сайн явжйина.
ном авч унших гэсэээр амжаагүү шүү.. хожим зээлийшүү...кк

Anonymous said...

наад улсууд чэнн далайн эрэг дээр шинэ жилээ хийдэг гэж зурагт араажваар ярихым

живэвзэй, хөлчүүрхэж онгирч байж

хундага

bultereech said...

маш томоотой байгаа би