Wednesday, August 1, 2012

халж шатаж үхлээ үхлэээ

тэхдээ би гүрийгээээл байга...
гэрт бйадаг сэнсээ асаагаагүй л байггааа,,,
эртүүр нэг хүнд би тэсээл сэнсээ асаахгүй л бйгаа гэсэн чин
"тэссэний хэрэг ч гэж юу бйахав" гэсэн
би "аа харин тиймдээ" л гэсэн...
гүүшдээ... тэссэний хэрэг гэж бйалгүй яаахав.. .тогныы мөнгөө хэмнэжийшдээ гэдгийгээ өөртөө дотороо хэлцэн...үүхахха
тэхдээ тогныы мөнгө хэмнээд ч багйам бишлдээ,,угаас яг тэрийг асаах хүртэл байж ядаад бйага юм бйахгүй байгаа болохоор л
бас дээр н сургууль дээр ирээд номыын санд байгаадбйагаамчинь...:р гоё сэрүүхэн
эртүүр писи-тэй хэсэгт н сууж байгаад бүүр хэрэг болгож писи-гүй зүгээр л уншлагыын хэсэг гэдийму..тэр хэсэгт н очиж сайхан унтлааашшш....
хэдэн цаг унтаадахыы гэсэн чин зуныы амралт гээд 5гээд "хаалаа, барилаа,,сэр мэр" гээд сэрээчдийн... жирййн үед бол 10хүртэл унтийш.. гоё...:р

бас би талхныы цээхэн дээрээ урт ханцуйтаа  өвлийн хувцастайгаа л байгаад бйагаа,,, гарууд шатлаа халллаа гээл богинохон ханцуйтаа зуныы хувцасандаа орцон..
халуун биш бйануу?? зуныы энэ хувцасаа өмсөхгүймуу?? гэнээ
өө юүүкхэв.. өдий хүртэл гамтай хэрэглэж ирсэн биеээ талхныы цээхныы тос мос, шарах зууханд шарж түлээд юүүкхэв л гэмээр бйалааа...
тэгээд ямар тэгж хэлж барахыын биш...: тос аюултай, шарах зуух аюултай,, би түлэгдэхээс айж бйана л гэлээ.. аймар амьндаа хайртай тэ..
гүүээ нээрээ би л өөрийгөө хайрлахгүй бол хэн намайг хайрлахав.
бас хүн өөрийгөө хайрлаж байж хүнийг хайрладаг юм гэсэн..ооё..хахха

би бүр ойрд талхыыг н яг шардаг тэр зуухан дээр ажиллаад байгааг хэлэхүү.... 
түлэгдэх магадлал үнэн өндөртэй.. маа эднүүл гарыын хуруунаас тохой хүртэлхийг юу гэдэг билэээ??? тэр хавьдаа нүл түлэгдсэний соривтой... аймар.

гүүтээл хөөрхий түлэгдэн барин 80н далх шараал, жигнээл, чихлаад нтрт түрхэээл хутгаал, амьтаныы дүрстэй далх бол тэрэн дээр н нүүр ам, нүд чих мих зураал гаргадыыы
маргааш ирэхэд нөгөө 80н далхныы бараг 60н үлдцэн бйагамчинь..
тэээл нөгөө зурсан, шарсан, жигнэсэн далхнуудаа тэнцүү хувааж авааал харьцгаадыын..кк
уг н шууд л хаях ёстойм шиг бйагаам,,, маа лиидр л биднүүлийг авч яв гээд баидийн...
 зуны энэ хар халуунд хүнүүс дэлгүүрт ирдэггүй юм гэнээ...тэээд орлого морлого будаа будаа... хөөрхий муу лийдрийгээ харахаар өрөвдөөд бйадийн.. хааяаа..
өөрийх н буруу юмшиг бодож бйага болуу гэж мэж бодоол.. тэээл хүний өмнөөс хүний юм бодож зогсохоор өөрийхөө ирээдүйг бодож зогсоосоо би тэ...гахгахахахахах




 

No comments: