Friday, August 17, 2012

виски уухаар хошного хорсоод

байдиймаа л болов... 
хэдэн ч өдөр дараалалж, эсгүүл өнжөөд нэг нтр ууваа.. тээд яджийхад уусныы маргааш би гүйлгэдэг болохооор гүйлгэсээр бйатал хошногоныы ам хорсоод хэрэг алга..:р
эртүүр нэг самура хүүтэй уусан чинь элгийн аваа хаясааан...бидоёр
тэр өдөр миний ам цангаад бйасан болохоор тэрлүү би утас цохисон чинь мань эр ойрхоон, тэрүүхэн тэнд бас ам нь цангацан явж таараад.. зорилго нэг хүмүүс нээрээ мээрээ гэж хоёр биенийгээ хөөргөнгөөө оройжин уусан..
хэлсэн үгийх нь сүүл үсгээр нь эхлсэн үг хэлдэг тоглоомыыг ангил баажёнаар тоглыы гээд тоглооод элгийн авсааа....
panasonic-canon-national-lady gaga-apple-energy- өөр юу юу гэлээ.нэг иймэрхүү маягийн юм болсон. саваагаа хаяцан.. уг н нэр үг, үйл үг нтр хэлээсээ тэ.. тэхтэл бид2ийн ангил хэл.. дан байгуулга пүүс, хувь хүний оноосон нтр наасан..хахахахха... түвшинээ мэдэвүү гэж хоёр биенийгээ шоолж.. үхтэлээ инээсэн....
яджийхад эдний дуудлага н шал өөр болохоор аипл-ийг аппүрү гээд рү-гээр төгсгөөд хаячихна.. тэрийг н би наачин ангил үг н бол и-гээр төгссөн тэ гэж тэрний акцээнтийг ёоёоолж...
тэгжйиснаа тэрүүгээр нэрээ хэлүүлсэн чин 
бүлтэрээч гэсэн чин.. бүдрээч ч гэх шиг..  хахахахах  ррррррррррррррррр гэхээр өөдөөөс дддддддддддд гэхийг н яаана...:р ягч д гэхгүй...нэг тйим сонин авиа хэлээд байгаам
тээд би ч бас нэгийм эмэгтэйм болохоорооо шөнө дундыын үед л бйахдаа бодуул, 2,3ийн үед,,, би харьлаа гээд дугуйгааа унаад харьсан...өнөөх тэр уужийсан газар домбоогооол үлдсэн...
тэхсэн маргааш н надруу утас цохижийнааа
бүлтэрээч үү? гайггүй юу?
өө гаагү гаагүү,,, шартааал үхэх гээл бйажийна.. чи гайгүй юу?
би зүгээр... чи харин тэгэээл ууж уужаагаал дугуйгаа унааал явчихыын тэ?
хахаха.. харин тий.. би бас гайхаал бйадиййн...тэгж их согтчоод тэ
чи эсгүүл худалаа харж бйахад баяртай нтр гэгэнгээ унаж яваад, өнцөг тойронгуутааа буугаад дугуйгааа үүрэээд явдаг бйахаа ? гэнээ... хахахах
бишчийй дэмийр, тайван шартуулдаа намайг гэмээр л бйалаа
даанч тэгээд самура хүү юм болохоор...
хаха,,,дуугай байи...шартаад хэцүү бйанааа... чиний ажил зүгээр юмуу?? дараа тухтай ярийй л гэлээ.. 
тэхсэн өнөөх,,окок.. дараа холбогдыы л гэнэ...хэхэхэ

гээд согтуудаа дугуйгаа сайн муу унадаг тухай яриа болсонуу болоогүй юу маргааш н бйануудаа.. цоо эрүүл явжаагааад,,, уран жолоодож байшингийн хана, хашлага хоёрыын дундуур гарах гэж явааад байшинтай шүргэлцэээд... хөл будааааааааа

хаха.. машин машинтай шүргэлцэээд гэдэгшиг..
би лаг машинтайгаа явжаагаад байшин шүргэцэн хүн тэ....хахах
залхуураад бууж дугуйгаа түрж гарчийхаар гэж бодоод явтал сархххххххх гээл явцан....
ёоооооооооооооооооооооооо
шоорттой, сандаалтай явжийсанг хэлэхүү...
өнөө гоё гамтай хэрэглэж ирсэн биений минь нэг хэсэг
сорви үлдэх болуу, үлдэхгүй болуу л гэдэг л бйана... 
эдгэрч ирэхийн үед н л юм хум түрхүүл гэхээс... одоо бол хошногоныы амны хорсолтоос ч ихээр хорсож бйагаа болохоор юун юм түрхэх...
буугаал гарцан бол ингэхгүйшшш гэж бодсоор,,
гэжийтэл монголыын их сургуулийн багш надруу утас цохижийна... танайд очийй....
би яг кино үзэх гээд гарахжийлаашш...
та хэр удаж ирэхийн??
ооё, чи хэнтэйгээ кино үзээд бйадиййн?
ганцаараа л үзийшдээ...хэнтэй үздийн..
за юун лагийн.. би яг вогоонд суухаараа хэлий.. за
заза ок ок.. би угаса таныыг тосож авахгүй бол богооноос буугаад дахаад атуусанд сууж муудаг болхоор та олохгүйээ.
гээд аягүү киноодох план устаж, богооныы буудал орж багшийг тосоод
гэртээ ирээд,,,уусан уусан амьдрал ярьсан, их сургуулийнхаа хов живийг ярьсан
өглөө багш гэрлүүгэээ явж,, би цагийн ажилдаа явах гээд гартал дугуйныы хий байхгүйй будааааааааааааа
хйилдэг юмаар хийлчээд жоохон хараад суутал нүдэн дээр хий нь буцаад гардаг бйанашдээ...
тэхээр н цагийн ажилыыхаа лиидрлуу утас цохилооо
лийдр утасааа авсанчгүййй
уг н амьхандаа,, дугуй ингэчлээ тэгчлээ,,, би алхвал 30-40минутыын дара л очийшдээ гэх гэсийни
тэхсэн утасаа авахгүй байсанг хэлэхүү...миний шарталт ч хүчээ аваад эхэлсэнг хэлэхүү буцаж гэртээ орооод унтцан... үүххахаах
хааяааадаа бас ингэж ажил мажилйййг таслаж, үнэ цэнээ өсгөхгүй бол.. ааа тэгэээл борви бөгсхийлгүй ажилжийдэг юм гэж хаа бйасийййн...гээдүү...
тэхдээ ингэж аижлаа тасалж унтах үнэн тамтай...
түгшээд,, утас дугараад бйагам шиг санагдаал, эсгүүл мэссэж ирээд ч бйагам шиг.. тэгээд ажилдаа очцон хйижина нтр гэж зүүдлэээл.. үнэн тамтай байдийймааа

гээд хагарсан дугуйгаа янзүуулах гээд завсарчин орсон чин яг надтай зөрөөд манай байрныы хятад охин бас явжййдийн
чи яаасийн? гэсэн чинь
дугуй хагараад гэнээ
би бас гээл .. гээд зөрөөд ортол 2,3н өвө байснаа хаанах уу чи? гэнэээ
тэхсэн өнөөх хятад тэндээс наадахчин ёпон гэнэээ
тэхээр н би тэрийг н дагуулаал
тий.. би ёпон.. яаасан? ийсэн гээд гуруун өвөөөгөөр баахан даажигнасан..
тэр гуруун өвөө өөрсдөө ч их алиа гарууд бйаж таараад,,,би ч өөрийхөө байшинтай шүргэлцдэг нтрээ ярьж.. шарх соривоо үзүүлж..дугуй нөхөх хооронд баахан буу халсан... тэгээл яаасан ч хурдан нөхдиййн.. ямарч сайхан сэтгэлтэй өвөөв гээл магтаал... нэг н өөөдөөс өвөө нь гуруун ачтай хүн шүү л гэнэ...
ийм сайхан сэтгэлтэй өвөөтэй азтай ач нар бйанадаа майнадаа гэээл...
намайг гадаадад төрж өссөн ёпоон гээд бүүүр итгэцэн. хаха.. чи хаа очиж тоглоом нтр ойлгодог сонирхолтой хүүхэд бйана л гэнэ... гүүээ мөн биесээн хөөргөвөөө..бяд
гүүнээрээ сая бичжагааад бодсон чин.. яаахаараа маниай байрны бидоёрыын дугуй зэрэг зэрэг хагардаг бйануу...:рдугуйндаа нөгөө юу тавьнааа.. юу гэдэг билээ.. монголд нээх ядаргаатай дугараад байдаг машинийй юм... аа тийй .дохиолол гэдэг билүү... энд ёстой тийм юмныы ядаргаатай дуу гардаггүйм бйанашш.. бодсончинь..
 

4 comments:

UJ said...

hahaha

comment bichhed shuud bichdeg bolgochuul zugeeriima gsn kk..emig yumiina buruu bicheed bhiin

bultereech said...

Za.
Hetsuu ug bichuuleeed bn u te

UJ said...

бүлтрээч гэдэгийнэ уншхаар л хаааараяаандаа инээд хүрээд явчхиймаа хаха..үнэн сонирхолтой наацан :D
салкуунээ блогноос чэнн кк

bultereech said...

аая би онгирцон...
өнөөдөр юу бүлтэрдийм билээ милээ гээд бодцон, наасан...хаха