Tuesday, August 7, 2012

таньдаг жапан өвөө

энэ жил монгол-ёпоны найрамдалт харилцаа, хамтын харилцаа юу билээ... тэр мэрний 40н жилийн ойн хүрээнд монгол- японы хооронд сайн гүүр болжээ гэж мэгээд мэдаалаар шагнуулдыым бйана.
угаасаа олон жил юм хийж бйагаа өвгөн л дөө... би ч бас нүдээ олсон шагнал бйана гэж хөөрөөд өвгөнд баяр хүргэхээр эндэхийн элчин сайдыын яаам оров.
өвөөд бэлэг болгоод энэ сургуулийнхаа нэр дээр н бичээстэй бйадаг аяга нэгийг бариад очсон..:р
элчингээс гарааад өвөөтэй хоёул нэг кафээнд орж баахан л монголыыг ярив..
өвөө 7н сард яваад ирсэнг хэлэхүүү...баахан зураг, бичлэг нтртэй..
монголруу надаас олон удаа явахыыг н яааанаа... атаархмааар...

өөтийй...тэгж очихийхоо далимаар эртүүр эндэхийн монгол элчингийн дансруу мөнгө шилжүүлснийгээ буцааж авах тухай асууваа...
өмнө н рэшээпшн дээр н сужийсан маньтай адилхан нэртэй хүүхэн биш...өөр хүүхэн суужийнаа.. өргөн шанаа, навтгар хамар.. хаанаас н ч харсан чийстнийй монгол монгол:
би: эртүүр блаблабла... гэд танай дансруу мөнгө шилжүүлсиймаа, тэрийг яаж буцааж авах уу? (би бол хамаг хөөрөхөн царайгаа гараал, инээмсэглээл асуужйинаааа)
өнөөх: за байжийгаарай... гээд босоод явав. яг ард н нэг хана байсан...тэрлүү алхав..
тэхсэн ёоо би цочсон гэж, ямар богинохон банзал өмссөн бйавааа... үүүхахаха
майр богинохон.. дээр н майр бариу банзалтаа наасан....:р
дээгүүрээ бас мөр н ил гарсан аягүүү сээгсийй алцгар цамцтай наасан...хахах.. урдаас н лээвчиг н харагдахгүй, босоод явсан чин араас н лээвчигнийх н мөр нтр н харагддаг...хахах

гээд өнөөх хананыы цаанаас асууж бйагад буцаад ирлээ
өнөөх: блаблабла... өргөдөл бич гэнээ
би: аан. одоо энчэээ гараараа юу? танайд тйим маягт гэхиймуу эх нтр нь бйагаа юу?
өнөөх: за байжийгаараа гэд мини юбкт дахааад босоод явав.. эргэж ирээд
байхгүй гэнээ. энэ цаасан дээр биччих гэнээ гээд А4 нэгийг өгөв
би тэрүүхэн тэнд солгойгооороо махилзуулаал, мөнгөө авийяааа....мөнгийг минь өгнөү үү.. мөнгийг минь өгөөчэээ гээд бичиж дуусаад өнөөхт өгөв
өнөөх: бариж аваад дахаад босоод явав...
буцаж ирээд, төлсөн баримт чинь бйагаа юу?
би: байгаа,,, хайгаад олохгүй байнааа
өнөөх: буцаад хананыы цаадахруу явав
хахах.......ёоооооооо... тэр хананыы цаадах хүн гараад ир тэхүүүүүүүүү...
буцаж ирээд: төлсөн баримт бйахгүй бол болохгүй гэнээ
би: хаха...заза...гэрээсээ явуулийшүү... мөнгө буцааж шилжүүлээрээ за юу? би энэ мэдаал авчаагаа хүний танил шүү.. би их том танилтай хүн байгааз..гэж мэж томроод.. гээд бүлтэрээд бйахгүй юу..худлаа шдээ би бол..кк
би: аан тийм л бйахлдаа... гэртэ л үлдээсэн бололтой.. шуудандыыдаа гээд дуусгасан....
ёоххххххххх
тэр хананыы цаадах хүн тэ...:р
чи шүүүүүүүүүүүүүүүүүүүүүүүүүүүүү...кк
мини юүбт бодуул шинэков юм бйагааз
тэгээд тэр хавиар хэд бйасиймаа..
тэхсэн жапан хүн мүн ирээл юм асууна.
өнөөх босоол, гуя хаагаа гялалзуулаал хананыы цаадахрүү явна...хахаха

гээд цагаан сараас хойш хиам идсиймүүү...идээгүүмүү..
тэхтэл эртүүр маа хучин ажлийн 2хүүхэн зугаалж ирсийн.. хуучин ажлийн нилээн хэдэн хүн энд бйадаг, тэр2ийг ирэх үеээр уулзалдий гэж байсанч би гэж санхүүгийн доройтолт очиж чадаагүй.. манайхаас арай л хол байсийн...:р
тэхсэн тэр 2надаа эдгээрийг явуулсан байгамчинь.. хөөрхөншшшшшш..
тэгэээл баярч хөөрөхийн дээдээр хөөөрөөл..
энэ орой угаса сагсныы залуус уулзаж олимпын мэдаал угаая гэжийсийн...
аая, сагсныы залуус гэцэн нтр...тэднүүр уншуул баярлах бйахдаа...хаха..угаса сагс тоглохдоо голду улздаг залуус,,,эмэгтэйгээс би л голдуу...
тэгээд хөөрсөн хөөрлөөрөөө хиамаа ингэж хэрчиж аваад, өгөөмөр юм болохоорооо өөрт бйасан өгөрцийгөө хүртэл хэрчиж хийгээд залуус дээрэээ очсон бйанашдээ. муухай хөөрүү
энэ хажууудлыын тэр пастийл гэлүү, кастийл гэлүү..тэр ёстой гоё юм бйасаан....зэпиир биш, бас нэг мэрж иддэг юу билээ аан тий, саначлаа..кисиил гэдэг тэрбиш...тэхдээ аймар гоё бйасаан....
энийгээ залуус дээр авч очилгүй, ганцаараа л гэртээ идэх бйасан бйаналээ...гээдүү...хахахах
маргааш н ингэж хиам бйацааг шарж идэээд, ерөнхийдөө өл орцон...:р
одоо жоохон үлдсэнг н өдөрт нэг хоёр, нэг хоёр мэрж бйагаа....:р
маш их баярлсан шүү...та2тоо гэж хэлийеээ..
уншдаггүй л бйахлдаа...тэхдээ яадийй..баярлалааа

No comments: